Sobw Wedstrijd Emmen 13-6-2009

Advertisement - register to remove this

ik zou zeggen , doe rustig , komt vanzelf...

en het is niet vanzelfsprekend natuurlijk dat ik hier altijd maar foto's post , er zijn er ook zat die er geld voor vragen ;)

en ik heb ook een leven , en dat is afgelopen weekend sleutelen aan de expi , en logerende mensen onderhouden, en dat vrijdag , vrijdagavond , zaterdag en zaterdagavond (sleutelen) en dan vandaag moest ik ook nog iemand van het vliegveld halen..

dus ik heb soms zelfs ook zat te doen , en het is een behoorlijk werkje om ruim 700 foto's uit te zoeken en te posten ook nog. (ja duh , niet alle foto's post ik)

leuk dat je een topic aan maakt , maar verwacht niet dat ik meteen steeds foto's post.
 
geeft verder niks , maar ik heb het gewoon even erg druk.

ik zal morgenvroeg even de foto's uitzoeken en een paar alvast erop zetten , ik moet nu eerst even een cilinder klaarmaken.
 
o.k. , de eerste foto's :

DSC_0589.jpg

DSC_0106-1.jpg

DSC_0585.jpg

DSC_0282.jpg

DSC_0115-1.jpg

DSC_0095-2.jpg

DSC_0323.jpg

DSC_0113.jpg



ook nog fototje van de Expi van Christiaan en de Sport-water van Michael..

DSC_0030.jpg

DSC_0088.jpg
 
volgende reeks ..

Oh ja , @ Mark , als je nou die Kneeslider eens normaal hang ,en gewoon dat ding eens meer de bocht in gooit worden de foto's nog stukken mooier , je kunt echt nog veel sneller met dat ding!

DSC_0101-1.jpg

DSC_0264-1.jpg

DSC_0584.jpg

DSC_0549-1.jpg

DSC_0560.jpg


DSC_0321.jpg

DSC_0358.jpg

DSC_0359-1.jpg

DSC_0540.jpg


DSC_0008.jpg

DSC_0103.jpg

DSC_0114-1.jpg

DSC_0286.jpg


DSC_0261-2.jpg

DSC_0511.jpg

DSC_0543.jpg


DSC_0097-1.jpg

DSC_0098.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0351.jpg
 
Last edited:
ok bedankt melf... zal eraan werken... alleen als ik me knieslide op de normale plaats doe en ik dan het knietje aan de grond hou dan schuurt me pak over de grond..
verklaring : whaha of geen goeie houding of me pak is te klein :p:p.. maar ja ik weet het ... k kan harder.. zit me tussen de oren denk ik .. k werk eraan..
in ieder geval weer heel erg bedankt voor de mooie fotos... zijn mooi geworden :):)
nog 1 race volhouden met die kutcilinder en dan in de zomerstop wat mooi nieuw en snel spul van HvG erop ;) dat word mooi :D
 
ik zou er wat meer naast hangen, en dus de scooter iets rechter op houden.

pak te klein zal geen reden zijn , mijn pak is ECHT te klein (ja , ik te groot , weet het)

ik kan amper met rugprotector aan rijden , dan zit ik echt opgesloten , ik rijdt regelmatig de kneeslider aan de straat @ nw weerdinge , en niet het pak , als je het goed doet zal de slider het werk doen.

en je kunt als je wat voelt ook de knie wat omhoog doen.

de scooter loopt btw hard zat :p
 
ok ok zal er in lelystad aan proberen te denken ;)
alhoewel het nie echt een favo circuit van me is :p
ja i know scooter loopt ook hard zat alleen cilinder heeft al 2 vastlopers achter de rug en dit is al het 4e seizoen van die cilinder... nooit wat mee gedaan... cilinder is vrijwel standaard... dus in zomerstop een nieuwe cil die harm helemaal voor mij bewerkt met een op maat gemaakt uitlaatje .. :) dus kwa vermogen zal het wel wat meer worden... wanneer rij jij een raceje mee ?
lijkt me tof :)
laterrrr
 
heel erg hoogstwaarschijnlijk in Augustus in Emmen..

ben echt druk bezig met Monique haar scooter , radiateur zit erop , moet alleen nog iets worden aangepast net als de rest van het koelsysteem , blok druk mee bezig , cilinder en cilinderkop moeten worden bijgewerkt ,ophoogplaat ook , nieuwe carb moet ik klaarmaken etc. etc.

meer vermogen is niet altijd beter , als je minder vermogen hebt komt het meer aan op het sturen , en meer vermogen kan bocht uit juist hindelijker zijn zelfs.

mja , natuurlijk wel binnen proporties :p
 
klopt heb je helemaal gelijk in ... maar kwa stuurwerk komt er ook verandering in.. waarschijnlijk nieuwe schokbrekers komen erop in de zomerstop... stuuruitslag word verminderd en me balhoofd word ingekort zodat me voorkant iets lager komt te staan.... allemaal kleine beetjes.. maarja wat je zegt klopt wel over dat met meer vermogen.. maar k neem et risico toch liever nie met die oude cilinder.. die heeft z;n beste tijd wel gehad... vandaaar
 
Back
Top