Elektrische starter Aerox

Nielsie94

Well-Known Member
Hallo,

De elektrische starter van mijn aerox doet het niet meer, en het is wel vervelend als je de heletijd moet kicken en vervolgens met je knie tegen de sleutel tikt en je weer van voor af aan kunt beginnen.

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft. Als ik hem probeer te starten hoor ik alleen een tikkend geluid, dit komt uit het blokje bij de accu ( niet waar de zekering inzit). Verder doen alle elektrissche dingen het wel, dus de accu is het niet.

heeft iemand tips....:?
 
Advertisement - register to remove this

nee man als je startmotor misschien stuk is moet je hem er gewoon is afhalen en (met de draden er nog aan uiteraard) een keer starten als hij dan mooi draait is er niks mis mee. heb je de accu al eens opgeladen? wat doet ie dan? als hij dan wel mooi ronddraait is er niks mis met je startmotor.
 
De accu is wel goed opgeladen, maar daar ligt het niet aan. Dat dacht ik eerst ook maar nadat ik hem opgeladen had was het nog precies hetzelfde. Ik moet idd de starter motor er nog afhalen en nakijken, alleen de bouten zitten muurvast. Ik dacht dat het misschien een kleinigheidje was, maar dat is dus niet zo. Ik zal als ik er weer ben van vakantie wel even naar kijken, dan haal ik hem er wel af. bedankt voor jullie reacties;)
 
Back
Top