Easy Riders Jaguar Rox

Status
Not open for further replies.
Lars. said:
Waarom kies je ervoor de lagers eerst om de as te leggen?.. Lagers in blok werkt toch veel makkelijker?..

Als ik Melf ff mag citeren uit Jeroen zn topic, waar ik het namelijk mee eens ben:

''Als de lagers eerst om de as worden gelegd, dan komen de lagers niet volledig in het carter te liggen en heeft de krukas geen ruimte om uit te zetten omdat de lagers er direct tegen aanzitten''


Ik denk dat dat best goed komt, want het moet ook gecentreerd worden natuurlijk, en zolang je je carters maar goed genoeg verhit, zitten die perfect.

Maar hier zijn de meningen over verdeeld, maar ik heb altijd me krukas zo gemonteerd, en heb nooit problemen gehad!

Voorderest Rolf ziet er netjes uit, en 2005 wordt een leuk jaartje -:-

P.S. Mooie pan, :X :-:

En waneer kom je nou is langs man...

Dennis
 
Njah, over die as monteren zal er altijd een GROOT meningsverschil blijven zijn, maargoed ;).. ZXiet er goed uit Rolf, en ik ga je zeker zien in 2005 :*
 
Wat betreft de as is idd mening verschil. Ik vindt dit zelf lekker werken omdat je dan in 1x je as er insteekt.. Maar goed 2005 wordt zeker een super gaaf jaar kwa meetings.. Nu eerst alleen nog me setup compleet hebben :)
 
Ja, maar wel lekkere spek en bonen :rolleyes:


Kelkje ziet er mooi uit Rolf, bijna net zo mooi als de mijne. :p
Ik kom morgen wel even je fournales bekijken denk ;)
 
Vandaag ff carb afgedraaid: dia = 35mm Lengte = 11mm.

DSCN3645.jpg



DSCN3652.jpg


Zoals te zien past hij perfect in een standaard 25mm pia spruitje.. + dat me carb nog heel is....
 
oke dan gaan we een x fixxen zon meeting :W
maarre ziet er allemaal echt lekker uit maar wist je zelf ook wel denks
:*
 
doe mij je oude dan maar;) maar hoorde ik daar meeting :)ik ben aanwezig:) voor de lol:p ik ben toch niet snel genoeg voor bas en lucas;):p
 
ha ha ha.. wie ownde wie ook al weer met een "athenatje"...? mwoaaa.

Bas zn Ice zal wss aanwezig zijn op lely 2009 of zo? +ralf+ Tja als het eenmaal allemaal in elkaar zit en lekker loopt ben jij wss 1 van de 1e om geownd te worden he beunhaas :L.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top