Easy Riders Jaguar Rox

Status
Not open for further replies.
Regel dat soort zaken nou via pm of msn ofzo. Zijn jullie nu blind ofwat??

Verknal deze page nu niet met dat domme geblaat!
 
omg het 2e programma'tje dat je hebt open staan "live se......"
je kan mij niet vertellen dat dat muziek is8P

lekkere score rolfus, maar er moet nog meer uit te halen zijn!
succes!

greetz Tommy
 
zow net terug. het demper probleem werdt nog erger rolf, bij maarn klapte me conus uit de cillinder:). maar wel tof. Volgende keer banken. Veel plezier op vakantie

lattor
 
Ja duh, als ik een oplichter was zou ik heus niet bij een bekend iemand in de scene zoals rolf een carter gaan halen. Maar goed ik ga nu ontopic verder!
 
TommiiY said:
omg het 2e programma'tje dat je hebt open staan "live se......"
je kan mij niet vertellen dat dat muziek is8P
Live Set? :rolleyes:

Leuke score voor een "binnenkomst". Ben benieuwd wat er uit komt als er serieus gebankt gaat worden! -:- Heerlijk die 7t scores de laatste tijd.
 
Zo ok, als er niet naar ronnie word geluisterd dan ga ik maar warnings uitdelen :) dus bij deze : Ghosttown en noizemaker, astu.

Nu wel weer ontopic ?

dank :)
 
BojT said:
Live Set? :rolleyes:

Leuke score voor een "binnenkomst". Ben benieuwd wat er uit komt als er serieus gebankt gaat worden! -:- Heerlijk die 7t scores de laatste tijd.

aah dat zal het zijn :*

indd nu je het zegt,, de 7t´s doen het aardig lucas 22.5 rolf 22.3 en dat zonder testen.. netjes!
 
@ Ghosttown, veel plezier met je carter geen gezeur meer nu :p

@ TommiiY, Live Sensation ;)

en de 22.5 en 22.3 zijn idd beide van ons ongecorrigeerd, maar lucas zit momenteel op 21.8 max en ik op 22.1 gecorrigeerd :). Komt omdat de correctie factoren anders waren :W.



Zo en de boys met wie ik op vakantie ben geweest, het was echt super gezellig TOP 8)......



Morgen weer op vakantie :p
 
Woei, mooi grafiekje Rolf, alleen kan je na zoveel jaar nog niet linken :p:p

22,5 :W:W

Veel plezier @ vakantie..
 
ewehem
attachment.php
 
Rolf had jij je telefoon nou laten vallen @ Terschelling om half 4 s'ochtends toen Tom K het nodig vond om mij wakker te bellen voor lucht :+

Maar zeker nette grafiek! kom snel een keer langs met de beta :W
 
hahahaha ehm had ik jou aan de tel..? :X, helemaal arie kanarie 8)

Best veel bekende Btw, Wim, Huib, RobinV, etc :W


Maar ff ontopic ben zeer benieuwd naar je beta. Kom je wel als ik weer trg ben van vakantie de 11e :+


@ Marco dat komt wel goed denk ik zo :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top