E start doet soms wel soms niet

Diedjeeee

New Member
Ik heb een gek probleem met mijn zip 4t soms de de e start het een tijdje wel en dan weer een paar dagen niet je hoort dan wel een klik geluid van stroom ofzo als ik het probeer maar er gebeurd niks. Accu doorgemeten die is goed. Met kickstart start die direct dus ligt niet aan bougie
 
Advertisement - register to remove this

Als hij het niet doet , en je verbind dan de dikke draden , van het start relais door , draait de startmotor dan wel ?
Draait hij dan wel , en het relais klikt , is het relais waarschijnlijk aan het eind , en zou je deze moeten vervangen.
Draait hij dan niet , is er iets met de startmotor , of de aansluitingen van de dikke draden ( corrosie , of los zittende verbinding)
 
Als hij het niet doet , en je verbind dan de dikke draden , van het start relais door , draait de startmotor dan wel ?
Draait hij dan wel , en het relais klikt , is het relais waarschijnlijk aan het eind , en zou je deze moeten vervangen.
Draait hij dan niet , is er iets met de startmotor , of de aansluitingen van de dikke draden ( corrosie , of los zittende verbinding)
Het is niet de startrelais moet ik dan gewoon een nieuwe massakabel aansluiten want t zit wel goed vast
 
Back
Top