e keurmerk uitlaat

Unforgiven_nl said:
Artikel 5.6.11 Voertuig regelement

3. De uitstroomrichting van de uitlaatleiding moet horizontaal en evenwijdig aan het mediaanlangsvlak van het voertuig zijn.

Dan moet je dus de hele tijd op je voorwiel ofzo gaan rijden:p
 
Stefan16 said:
overtuigd melf :)


daarom heb ik dus een e-mail gestuurd , mja , verbaast mij niks dat in Nederland zulke onzin wel strafbaar is , Nederland met zijn veel en veel te veel stomme regeltjes ...
 
Stefan16 said:
trouwens elke standaard uitlaat (van een scooter) uitmonding staat ook horizontaal, ook die van een ditech.

Nee hor:
phantomstduitlaatklein8mq.jpg


Regeling is dus erg waardeloos als standaard en EU-goedgekeurde uitlaten gewoon naar de grond wijzen. Maargoed je doet er dus wijnig tegen....

Denk ook niet dat alle agenten zelf wijs kunnen uit dit soor regels: @ Rollerbank kreeg 'n jonge met std. Runner uitlaat (Snake) ook een boete, terwijl deze niet naar de grond wijst.
 
Last edited:
nicoz said:
tja, het zijn wazige regels, maar het zal niet voor niets bedacht zijn :)


er zijn juist heel veel regels die eigenlijk gewoon hypocriet zijn maar simpelweg bedacht zijn door mensen die nog nooit een brommer van dichtbij hebben gezien. en geld in het laatje brengen natuurlijk..
 
Ik heb un MK Handmade gehad met E-Merk, en die stond alles behalve naar achter, die stond ook gwoon naar de grond gericht, dus als ze je willen naaien, dan kunnen ze je wel un boete geve ..
 
maar dan kan jij dr op in gaan, en je zal waarschijnlijk wel winnen, omdat je uitlaat goed gekeurd is :!

Zelfde met Auto uitlaten, sommige zit ook een E keur op, ga je dr op in. Vervalt de boette
 
Back
Top