Droom motor topic

Status
Not open for further replies.
mv augusta, mooi maar wat een troep, dingen schijnen levenslang garantie te hebben bij 1e eigenaar, mag ook wel want wat een troep die blokken:r
 
[IR]http://www.vanharten.nl/site/gallery/performance_racing/2abbae26b6757525e9b68e056ea1dc31.jpg[/IR]

K1200S Van Harten

wtf, paar weekjes terug zag ik dat ding hier bij motorport (zelhem)
staan en dacht mwa best leuk fietsje dus maar ff fototje van gemaakt :p

4vfgcyd.jpg


6g3vyon.jpg
 
mv augusta, mooi maar wat een troep, dingen schijnen levenslang garantie te hebben bij 1e eigenaar, mag ook wel want wat een troep die blokken:r

Drijfstangen durven wel s te breken idd... Onlangs nog gebeurd bij iemand op 'n belgisch motorforum. Heb die gast niet horen spreken over levenslange garantie hoor...
 
Drijfstangen durven wel s te breken idd... Onlangs nog gebeurd bij iemand op 'n belgisch motorforum. Heb die gast niet horen spreken over levenslange garantie hoor...

ik sprak laatst een eigenaar die dat zei??


wtf, paar weekjes terug zag ik dat ding hier bij motorport (zelhem)
staan en dacht mwa best leuk fietsje dus maar ff fototje van gemaakt :p


ook nog zien staan, ik werk daar namelijk! heb je me nog gezien? verkoper daar:henko:
 
ik sprak laatst een eigenaar die dat zei??





ook nog zien staan, ik werk daar namelijk! heb je me nog gezien? verkoper daar:henko:

haah kweenie hoe je eruit ziet :p

ik woon ongeveer 200 meter verderop in die witte huizen :p

zorg is dat ze castrol a747 in de winkel hebben :p
 
haah kweenie hoe je eruit ziet :p

ik woon ongeveer 200 meter verderop in die witte huizen :p

zorg is dat ze castrol a747 in de winkel hebben :p

doen ze niet meer! werd niet goed genoeg verkocht, wat ze wel kunnen is geloof ik een doos met 10 stuks voor je bestellen8)
 
doen ze niet meer! werd niet goed genoeg verkocht, wat ze wel kunnen is geloof ik een doos met 10 stuks voor je bestellen8)

rij je in een mazda ?

of in een zwarte suzuki swift met dikke gsx-r stickers erop :p

of in een porsche 911 ?

of in een opel speedster ?

of met een peugeot fox ?

ik werk iig nu naast je, bij de VIV :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top