Dit was het dan.

DOMINIC-TC

SBO Crew
Beste Forum Members,


Na heel lang na denken en wikken en wegen is het voor mij duidelijk,Het is voor mij een tijd van gaan,Persoonlijk gaat het allemaal erg lekker met me en mijn vriendin,financieel loopt alles op rolletjes en hebben een goeie mee valler gehad,ik moet zeggen dat ik me de afgelopen winter totaal niet bezig heb gehouden met scooters wat voor mij echt bijzonder is!
Als het seizoen afgelopen was wilde ik dat het nieuwe alweer begon,Ik had veel kontakt met crew leden en rijders,en dat is ook ver te zoeken! ik ben bezig aan het rijbewijs en er komt een nieuwe hobbie die ook duur is! en die me op het moment heel erg boeid en waar ik in verder wil....Ik heb altijd het beste voor gehad met de SBO en hoop dat dit nog jaren zo door mag gaan,de nieuwe mensen die hier hard voor aan het werk zijn hebben dit ook echt inzich!
dit verdiend heel veel respect want deze vrijwillgers geven alles en soms teveel omdit tot een succes te brengen! mijn respect! voor mij is het dus tijd om afscheid te nemen ik heb heel veel plezier gehad met rijders en crew met jullie heb ik erg kunnen lachen en mooie persoonlijk heden langs zien komen zoals de kroesjes TTE crew EPC crew, heel kamp limburg en ga zomaar door ook de tijd die ik met XSH en HD tuning mee heb mogen maken waren voor mij een waar genot! ik wil iedereen heel erg bedanken voor alles wat ik mee heb mogen maken!!

TNX en SEE YOU SOON!!!!


{Sorry voor me zinsopbouw heb dislectie.}
 
Advertisement - register to remove this

Oprotten!!
En ook nooit meer terugkomen:p



















Nee, geintje.

Was altijd lachen met je:)
Be3dankt voor alle inzet!

Wat is de nieuwe hobby?
Kinderen?
 
onze do vertrekt . wat een vervelend nieuws . had er nog zo op gehoopt dat we dit jaar samen konden gaan rijden !

echt super jammer man !

echt jammer je toch niet komt rijden dit jaar.

en hoopdat je lekker met mij komt sleutelen !
en mij de weg in scooter kunt leiden !
het gaat je goed.

gr je goede vriend jasper:)
 
Dominic TEECEEE, wat doe je nu!

Jammer man! Maarja, interesses enzo veranderen nu eenmaal.

Het was gezellig, en neem aan dat we je nog wel een keer terug zien dit seizoen bij de sprints?

De groeten:*
 
@ Oscar Tnx kerel! en nee Pascalle heeft ook een andere hobbie nu die veel tijd kost.
Maar kom zeker snel langs!


@Mike.v.w

Jij ook heel erg bedankt!! en tot snel kerel!!



@Chris

Vind het ook jammer jou ken ik ook allang nog uit de hd periode jij ook bedankt voor alles!! was eeen mooie tijd!



@ Jasper

Tuurlijk kom ik jou helpen zoveel als ik kan!!!
Wordt toch nog wel een mooi seizoen:)



@ Ruud
Tuurlijk was het gezellig!! met jullie altijd wat een dolle moment heb ik mee gemaakt met jullie....en kom zeker langs op de sprints
en een biertje mee pikken bij jullie!



@Jeroen

Erg bedankt voor je compliment!!
Jullie ook bedankt voor de leuke momenten en het betere sprint werk!! we houden kontakt!
 
Dominic,

Je mag trots terug kijken op al het werk dat je verricht hebt voor de SBO! Mensen als jij maken voor vele anderen de sport/hobby mogelijk. Dank daarvoor!

We komen elkaar vast nog een keer tegen als toeschouwer.

Veel plezier met een eventuele nieuwe hobby :)
 
Dominic,

Je mag trots terug kijken op al het werk dat je verricht hebt voor de SBO! Mensen als jij maken voor vele anderen de sport/hobby mogelijk. Dank daarvoor!

We komen elkaar vast nog een keer tegen als toeschouwer.

Veel plezier met een eventuele nieuwe hobby :)



Ramon vind ik echt tof van jou te horen!!! ook van de ouwe garde!! we komen elkaar zeker nog eens tegen kerel en heel erg bedankt!
 
Heeeh Jammer, de enige ekte ekte Dominic TEECEEE :p

Ben benieuwd of we een goede vervanger vinden hahah ;)
Succes en veel plezier met je nieuwe hobby!

Gr Wallie
 
Heeeh Jammer, de enige ekte ekte Dominic TEECEEE :p

Ben benieuwd of we een goede vervanger vinden hahah ;)
Succes en veel plezier met je nieuwe hobby!

Gr Wallie



Tnx kerel maar je bent zomaar niet van me af nu kan ik ook gewoon stom dronken met jullie worden!! is dat een deal?:p
 
Back
Top