Detailing clinic stage 1 - Zondag 11 November

Datums Detailing clinic

  • Zaterdag 10 november

    Votes: 6 30.0%
  • Zondag 11 november

    Votes: 10 50.0%
  • Zaterdag 1 december

    Votes: 0 0.0%
  • Zondag 2 december

    Votes: 0 0.0%
  • Zaterdag 8 december

    Votes: 0 0.0%
  • Zondag 9 december

    Votes: 2 10.0%
  • Zaterdag 15 december

    Votes: 2 10.0%

  • Total voters
    20
Goed....ik ben ook terug van het werk -->en daarna stappen, ole...zal wel goed naar de klote zijn strakjes! :D Maargoed...ik rij hier morgen om 9 uur weg geloof ik, met sander, LarX/PvdH als jullie dit nog lezen, bel mij dan ff, als het goed is heeft LarX mijn nummer, want heb hem net gesmst. tot morgen! :)
 
Het hele stappenplan is doorlopen, tevens ook heel de binnenkant aan de orde geweest. (Eigenlijk alles uit het Meg's boekje is aan bod geweest). Alle producten konden getest/geoefend worden. Tevens zijn alle Pro producten uitgelegd en is er excentrisch+roterend een stuk voorgedaan.

Heenreis was trouwens 50-55min en de terugweg was maar 35min 8P (nee niet te hard gereden ofzo en dezelfde weg gevolgd)
 
Het hele stappenplan is doorlopen, tevens ook heel de binnenkant aan de orde geweest. (Eigenlijk alles uit het Meg's boekje is aan bod geweest). Alle producten konden getest/geoefend worden. Tevens zijn alle Pro producten uitgelegd en is er excentrisch+roterend een stuk voorgedaan.

Heenreis was trouwens 50-55min en de terugweg was maar 35min 8P (nee niet te hard gereden ofzo en dezelfde weg gevolgd)

Veel tegenwind :p
 
Prima dagje..

Wist er echt geen drol van, maar wil nu wel eens serieus mn auto gaan wassen / waxen...

Het draait me alleen een beetje van die namen men.. al die turbo-treddy-clinic-cleaning-wax-smeersels... 8P
 
Ik wil een masjien! Hoeveel moest de excentrische slag zijn? moest meer dan 2,5mm zijn toch? Er zijn namelijk van SKIL & Bosch...en nog wat minder merken, Kinzo & Ferm :p Excentrische schuurmachines voor 3 tientjes ofzo, maar gaat het hier echt niet mee? Dat een AEG ofzo beter is ok...maar is een goedkopere en dus misschien slechtere excenter niet alsnog beter dan met de hand?
 
Thx guys! Ik vond het ook erg geslaagde middag 8)

@ Robbert, hierbij wat machines die gebruikt worden :)
Dewalt 443
Makita BO6040
Deze zit rond de zelfde prijs als een AEG. +-€150 en 125MM backingplate
Metabo 425 SXE
 
Back
Top