De Ultieme Tietentest............thanx 2 Wahid

Originally posted by Daanje_70MHR:
Maar 16??? Wahid, dat valt me van je tegen. Jij bent hier toch de vrouwen expert?
wink.gif


Greetz



Ja het stelde mij eignelijk ook wle teleur maar ja tis niet anders he.Komt wel goed.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Hmm, had er 14... Naja, maak vaker fouten rond deze tijdstippen
smile.gif
...

Wel een kewle test, echt iets voor Wahid...

Greetz.

Ja daar heb je helemaal gelijk in Bart!!!Als er een ding is dat me altijd al heeft geboeid in mijn leven dan is het wel borsten.Eht een fascinerend iets.Maar ik had helaas wel maar 16 punten
frown.gif
 
Jammer mensen...

Hier is DE tietenexpert... 18 goede antw.



------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, std Runner vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Std radiateur nog... maar niet voor lang.
 
14 punten,
niet slecht voor een junior member
smile.gif


Het is alweer member geworden

[This message has been edited by Helmonder (edited 22 May 2001).]
 
Nou ik had er 13, zonder ze ook maar 1x uit te vergroten ( de meeste waren al groot genoeg
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
)

mzzzzzzl Raymon

[This message has been edited by Raymon_K (edited 22 May 2001).]
 
Ik heb bij Joël in de klas gezeten op de tietenschool. Wij haalden allebei altijd negens enzo. Daarom was deze test een eitje. 18 goede!(paar gokjes, oké, ik geef toe)
Wat dat betreft hebben we heel wat geleerd van meneer Tietenmakers.
biggrin.gif
 
Nouw 11 maar :-(
Ik dacht dat sommige van die tieten gewoon niet nep KONDEN zijn want als ze bij mij, uuuuuuh bij mijn vriendin, als ik die zou hebben, zulk werk hadden afgeleverd zou ik haar direct terugsturen!
biggrin.gif
 
W00t ik heb 15 punten
smile.gif
ik ben l33t breast man
biggrin.gif

maarja, sommige zien er idd uit alsof ze niet echt zijn. Trouwens neppe zien er anders uit dan echte, echte hebben namelijk een minder grote bolling aan de bovenkant van de borsten.....etc. Maarja lamaar
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Back
Top