De PSP

Even voor de duidelijkheid

Firmware 1.5
UMD Loader
Game loader for 2.5

Met deze 3 stukjes software draai ik echt elk spel wat er maar bestaat.

van Dragonball z tot gta van harry potter tot worms.
 
DvO said:
Even voor de duidelijkheid

Firmware 1.5
UMD Loader
Game loader for 2.5

Met deze 3 stukjes software draai ik echt elk spel wat er maar bestaat.

van Dragonball z tot gta van harry potter tot worms.


bedoel je dat je dat op 2.5 doet ? nee toch ?
 
Ricazio88 said:
voor versies vanaf 2.5 is het bijna onmogelijk om ze te hacke, omdat bij die versies gebruikt word gemaakt van Flash1 en bij die lagere word er gebruikt gemaakt van Flash0 en daar kunnen ze wel opschrijven/bwerken = downgraden... en iso's draaien

En ze hebben nog geen homebrew gevonden die en firmware hackt, ze hebben alleen een lek gevonden in Gta lcs en daardoor kun je met een e-loader de beveiling van 2.5 en 2.6 gedeeltelijk omzeilen zodat je sommige homebrew kan draaien die geen flash1 nodig heeft..

Zodra ze op de flash1 kunnen schrijven kunnnen ze hem dus egt hacken en downloaden en iso's opdraaien anders gaat het dus neit..

Prrtprrt, heeft niks met het geheugen te maken maar met de beveiliging van de nieuwere firmwares, 2.7+.
 
Ow deus ga eens eerst ff psp site lezen enzo daar zal je achter komen dat de belangrijkste data op de flash geschreven staat van een psp;)..en die flash heeft geen ruk te maken met je memory card maar de bios van je psp staat erop..

Hier een tutorial over hoe je andere fonts op je psp zet, en je ziet daaro dat er gebruik word gemaakt van FLASH:

Deze Tutorial is voor Professional Niveau dat wil zeggen dat je met flash 0 en 1 temaken hebt en met hex edit

[Wat heb je nodig]
> TTF to PGF Converter (kan je hier downloaden)
> FixReg (kan je hier downloaden)
> File Assistant (kan je hier downloaden)
> XVI32 Hex Editor (kan je hier downloaden)
> Flash1 font by JAT1M (kan je hier downloaden)

1. Start File Assistant op (als je niet weet hoe het programma werkt oefen er eers mee voordat je aan deze tutorial begint)

2. Kopieer, NIET MOVE de volgende 2 files naar je MS0 (root folder van je memorystick)
FLASH1:/registry/system.ireg
FLASH1:/registry/system.dreg

3. Zet je PSP uit NIET DE ACCU ER UIT HALEN maar gewoon via de power knop

4. Zet je PSP weer aan en sluit heb aan op je PC

5. Zet de 2 files (system.ireg, system.dreg) even op je bureaublad

6. Start nu de XVI32 Hex Editor en open met het programma de volgende file:
system.dreg

7. Zoek in de rechter kolom naar: flash0:/font

8. vervang deze regel met: flash1:/font
houd er rekening mee dat je GEEN backspace kan gebruiken in dit programma dus gewoon er over heen typen

9. druk dan op File en dan op Save

10. sluit XVI32 af en extract FixReg op je bureaublad

11. dan heb je een mapje met daarin de volgende bestanden:
run.bat
fixupreg3.exe
cygwin1.dll

12. zet system.ireg en system.dreg bij die files erbij

13. open Run.bat

14. je krijgt nu een dos venster met als laatste regel: Druk op een toets om verder te gaan. . . druk dus op een toets :)

15. kopieer nu de 2 files (system.ireg en system.dreg) weer terug naar de root folder van je memorystick

16. open de file: Flash1 font by JAT1M.ZIP daarin zit een map genaamd: font kopieer deze ook naar de root folder van je memorystick

17. open TTF to PGF Converter.zip en extract de naar je bureaublad

18. Download een font op www.1001freefonts.com of ergenst anders

19. Doe de gedownloade font (de TTF file) in de map TTF to PGF

20. en open makefonts.bat dan krijg je een PGF file erbij

21. hernoem de bijgekomen PGF file naar: ltn0.pgf
(de laatste is een cijfer, dus de nul)

22. kopieer deze file naar: MS0:/font hij vraagt dan om over te schrijven klik dan ja

23. Start File Assistant weer op en kopieer de volgende mappen/files

MS0:/FONT (heel de map) NAAR FLASH1:/
dan krijg je dus: FLASH1:/FONT

kopieer dan de 2 system files (system.ireg en system.dreg, van de root folder) naar FLASH1:/REGISTRY daar staan al de 2 files in maar kopieer ze er gewoon overheen


24. Zet je PSP uit NIET DE ACCU ER UIT HALEN maar gewoon via de power knop


Dus als je geen verstand heb, reageer dan niet..
 
Zijn er hier ook mensen die dat voor je kunnen doen? Want als ik dit zo lees heb ik daar echt geen trek in. Bang dat ik dat ding sloop :S
 
Ik lees van alles over Firmware's en gebeuren,

De porseleinwitte psp 1004 versie's zijn zo uit de doos al uitgerust met firmware 2.60
 
trucje om 2.5 te downgraden..

koop wipeout pure, daar staat de 1.52 firmware bij. Installeer die, en downgread hem verder naar 1.50 :)
 
hmm ik was hem ook aan het downgraden, maarja kapot gegaan omdat ik weer gee geduld had (scherm werd zwart) en ja nu ligt ie al 2 weken bij de intertoys of sony
 
Back
Top