De Euro-Begrenzer

Status
Not open for further replies.
alleen als ze je zien rijden op de rollerbank niet want met de eurobegrenser trek ik echt heel rustig op zonder rare dippen ofzow en denk niej dat ik dan nog boven de 0.7 zal uitkomen...
 
Pronk said:
60/65 zal je nogsteeds een boete opleveren van ongeveer een 100 euro.

Jij heb het waarschijnlijk over 60/65 ECHTE kilometers?
Want als jij hem 60/65 op je tellertje laat rijden heb je vaak een bekeuring van 30 á 60 euro. Ligt er ook weer aan hoeveel je teller afwijkt :X
 
Hangt van je scooter af ook volgens mij. Ik ga 60-65 echte en had net 30 euro boete omdat de agent slechte dag had, 0,7 kW. 2 weken later had ik 0,75 en mocht ik gewoon doorrijden. Die rollerbank is geen lijn op te trekken :|
 
Geen enkele electronische begrenzer is toegestaan. Ook niet als je hem zogenaamd neit kan utizetten. Alleen permanente mechanische begrenzers zijn toegestaan.
 
Oke heel erg bedankt allemaal;) Ik denk dat ik zo heel erg genoeg weet. Als er weer een keertje iets is laat ik wel van me horen. En ik kijk hier nu regelmatig op het forum, dusz als ik jullie een keer kan helpen zal ik het ook zeker doen..

xxx 307_wrc_girl xxx
 
Cipher said:
Geen enkele electronische begrenzer is toegestaan. Ook niet als je hem zogenaamd neit kan utizetten. Alleen permanente mechanische begrenzers zijn toegestaan.
+ CDI begrenzers in bijv Honda's ofzo.
 
Ik zou gewoon een begrenzertje pakken als ik jou was. Je bent een meisje, klinkt misschien een beetje fout, maar maak daar gewoon gebruik van

Voordat ik op de rollerbank moest werd ik er ook uitgereden door een meisje terwijl ik 80 reed. Dat meisje werd aangehouden en papieren werden gecontroleerd en mocht weer door mijn papieren werden ook gecontroleerd maar moest mee komen naar rollerbank.

Dus kijk die agent een keer lief aan en houd je van de domme dan is er niks aan de hand en mag je door, moet je der toch op dan doe je of je er niks van weet en zullen de agenten nooit naar een begrenzer zoeken.
 
Unforgiven_nl said:
ik zou gewoon voor die boete gaan... Waarom? teveel vermogen is niets ernstigs. Gewoon een kleine overtreding. Begrenzer? MISDRIJF... Opzettelijk belemmeren van een onderzoek door een opsporingsambtenaar. Kortom.. Als ze hem vinden en je wordt genaait... Dan heb je een strafblad...


Bron: art. 184 Wetboek van Strafrecht.

Een overtreding (een licht strafbaar feit) of een misdrijf (een strafbaar feit waarbij een gevangenisstraf kan worden opgelegd).

Bron: http://www.verkeershandhaving.nl/?s=2 ;)
 
NRG_AeroX said:
jah drom en je moet je scoot ook niej op 50 laten begrensen maar op bv 60 gaat ie iets over de standaard 0.4kw heen en tot 0.7 word gedoogd niets aan de hand hor... en met de snelheid die zei haalt heeft ze of een boete van 125 voor het te hard gaan of 125 omdat ze een begrenser heb en als ze de begrenser niet vinden niets wrom zou je dan nog voor de boete gaan?

Mja als ze de begrenzer vinden en je zou die 125 euro krijgen voor begrenzer komt er nog de 125 eur boete bovenop van je snelheid zit je toch op 250 euro:p
 
Unforgiven_nl said:
Hoe kom je bij dit bedrag, Scoop?
belemmering van ambtenaar in functie staat dat er niet bij.

Die 125 euro weet ik zo alleen van maten van me die hem hebben gehad (2 personen, beide iets van 125)

Tjeerd
 
Ik heb hem vanmiddag op 65km/h laten zetten, ik heb een paar standaard onderdelen er weer opgezet, de andere onderdelen neem ik wel weer mee, dusz wil ik hem nog een keer sneller laten lopen kan dat nog.
Toch allemaal bedankt..

xxx 307_wrc_girl xxx
 
closethread.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top