Damn gisteren avond ongeluk ...

stormer

Well-Known Member
Ik reed gisteren met nog twee andere scooters langs vrachelen een wijk vlak bij ons in de buurt, toen opeens een vriendin (Neos II van een maand oud) van mij vol op de rem ging staan omdat de mede passagier dat riep. Mijn andere vriend (Beta ark) zag dit te laat en knalde er met + - 30 bovenop.... En dat gebeurde dus allemaal terwijl ik we vlak naast reed.. Die vriendin op die neos bleef ff liggen met dr gezicht naar de grond maar kwma na een paar min weer bij ze had een gebroken duim en gekneust been en onderarm, dat andere meisje alleen een kappote knie. Die andere maat van me had een gebroken neus. DAMN ga je toch wel weer ff nadenken als je dat vlak voor je neus ziet gebeuren..

Greetz ..
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by stormer
DAMN ga je toch wel weer ff nadenken als je dat vlak voor je neus ziet gebeuren..

Ahum, waarom ze die vriending eigenlijk dat ze plots op de rem gaat staan dan? Damm je zet mij ook wel aan het denken dan:)

EN inderdaad dit hoort niet in scooters algemeen!

Vrachelen die buurt ken ik wel ja, bij de Volvo garage in de buurt he? (West Stad)

Iig, beterschap met die vriending van je :)

Greetzz DAW
 
Helemaal mee eens!!

EIGEN STOMME SCHULD!!!! :(

Door dit soort mensen, word het scooterrijden, WEER als gevaarlijk gezien.
Terwijl ALS diegene gewoon een helm op had, was de schade aan
hun BEK een stuk minder.

Alfonso

Originally posted by SRMenno
wat leren we hier van....................JUIST, helm op!!!

Toch vreemd dat mensen het altijd op deze manier moeten leren!!!!
:(
 
Ten eerste, kut voor je maten. Wens ze beterschap!

Waar ik me aan erger is de mensen die beginnen te SCHREEUWEN van zet een helm op enzo, terwijl het dus ook zo kan zijn dat ze een potje droegen ofzo.

Reden ze wel zonder helm of met een los riempje ofzo, ja dan is het eigen schuld.
 
Originally posted by stormer
toen opeens een vriendin (Neos II van een maand oud) van mij vol op de rem ging staan omdat de mede passagier dat riep.

Was die vriendin die reed blont ? :p

Beetje vaag allemaal, als er iemand bij achterop zit en die roept remmen ga ik echt niet boven op mn rem staan als ik geen gevaar zie hoor. en als op de 1 of andere manier dr poot tussen het wiel komt ( 8P ) dan remt ie vanzelf wel :p
 
Originally posted by Alfonso1
Helemaal mee eens!!

EIGEN STOMME SCHULD!!!! :(

Door dit soort mensen, word het scooterrijden, WEER als gevaarlijk gezien.
Terwijl ALS diegene gewoon een helm op had, was de schade aan
hun BEK een stuk minder.

Alfonso

:(

het scooterrijden is ook gevaarlijk... net als motor rijden / fietsen
 
Back
Top