custom-velvet my aerox

Status
Not open for further replies.
nope die gast op die foto heeft/had hier ook een project, die van hem waren idd verkeerde en moest andere bestelen.

ik hoop voor je dat jij wel de goeie heb, en anders mischien ander kroonstuk?

mooi project verder zo.

Aja ok bedankt voor de info.

Jah hoop ik ook:X Jah die van Stage 6 mss?

Thanks:p
 
Ah jammer, khad ook nog zwart/oranje R/T stage6 poten te koop liggen!:p (past bij mij gwn in een aerox T stuk:))
 
Last edited:
Ik ben zo benieuwd naar dit project! 1 van de dikste roxjes die ik althans ooit gezien heb!
 
Hoii!


Heb mijn bestelling nog niet binnen gekregen maar heb wel een koopje kunnen doen!


Namelijk: Een Yasuni C30 Kevlar! Heeft nog niet gedraaid, wel wat roest plekkjes maar voor de prijs kon ik zeker niet twijfelen! En nergens een deukje te bespeuren! Dus heb zeker een koopje gedaan!


Paar foto's:

960.jpg

959.jpg

958.jpg



Normaal heb ik mijn bestelling volgende week, jammer genoeg niet alles want niet alles was in vooraad:?



Ik post wel wanneer ik mijn bestelling heb!


Laterzz
 
Hoii!


Heb vandaag mijn Yasuni C30 gemonteerd en staat echt vét!

Heb ook wat foto's van de Lamborghini, staat nu spuitklaar en gaat normaal morgen of maandag naar de spuiter, ook is het dashboard overtrokken in skyleer zwart/oranje, de rest word nog overtrokken na dat hij gespoten is.

Ben ook bezig met de aerox van mijn broertje:p Heb daar ook foto's van.



Hier all de foto's:

P1015623.jpg

P1015624.jpg

P1015625.jpg

P1015626.jpg

P1015627.jpg



961.jpg

962.jpg




Ook de foto's van mijn broertjes rox, is nog wat werk aan maar komt in orde!

16.jpg

17.jpg

18.jpg




Laterzz
 
Last edited:
Hoii,


Heb vandaag mailtje gekregen van Scooterpower en zij me dat alles in vooraad was en dat hij het gaat verzenden!*D


Ik post wel wanneer ik mijn bestelling binnen heb:D


Laterzz
 
Als er iemand wat onderdelen zoekt voor Aerox/Nitro hier een link naar mijn onderdelen: http://forum.scooterforum.net/forum/f63/aerox-nitro-onderdelen-te-koop-198207/#post3364504

BEGRIJP ME NIET VERKEERD EN DENK ZEKER NIET DAT MIJN SCOOTER DE DEUR UITGAAT, DE ONDERDELEN DIE IK VERKOOP ZIJN ONDERDELEN DIE IK NIET MEER NODIG HEB!;D


PS: Nog altijd niets van Scooterpower ontvangen, wacht hier dus nog altijd op!;(



EDIT: Heb vandaag gebeld naar Scooterpower en vertelde me dat ik mijn bestelling zonder pardon morgen heb!



Tot later!
 
Last edited:
oke,

is wel leuk om van een peugeot een ferrari te maken..

wat kost dat eigelijk zo een transformatie van peugeot naar ferrari..
mijn vader heeft zo een peugeot..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top