Conti

Status
Not open for further replies.

Crazybond700

Koos oorlelloos
http://www.ariete-production.com

Leuk merk nu ook dingen van verkrijgbaar bij easyparts.
Maar waar is het nog meer verkrijgbaar iemand die het weet?
Zijn veel dingen voor schakels volgens mij maar ze hebben nog veel meer ook voor motoren enzo geloof ik(slecht frans:D)

Voorbeeldtjes:
Kroonplaten
1501TD000301.jpg


1501TD000101.jpg

vliegwiel kapje+tandwiel beschermer (zou het er zelf niet op doen)
0105AJ0026c.jpg

Afdekplaatjes voor olie pomp
0105BI000301.jpg

Rempedaal
1614TD000101.jpg

Schakelpookjes
1605AB101101.jpg

Rempotdeksel
01271604TD1005_hi.jpg

Schijfbeschermer
01270901TD0012_hi.jpg


Veel tof optisch spul, maar ook bv uitlaten, ontstelingen en cilinders.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Razma said:
het is een heel oud merk... en wordt al heel lang ook geimporteerd door www.tiben.nl

de link staat ook al twee weken op st.net ofzo :rolleyes:

ze zijn vooral actief in het franse racewereldje met schakelbrommers

Ow niet gezien:* Maar weet dat het veel in frankrijk is ja, De ''style'' is ook een beetje die bepaalde franse style. Had die franse site al wel gevonden na wat gezoek(zo goed in frans:D) Maar hebben echt leuke spulletjes voor schakelbrommers(oa derbi)

/snap trouwens niet waar je bedoelt? maar kijk verder ook nooit op de mainpage ofzo:X kom altijd direct op forum.(oud topic van mij, is nu al 5000 maal bekeken ofzo:p)
 
crazybond700 said:
/snap trouwens niet waar je bedoelt? maar kijk verder ook nooit op de mainpage ofzo:X kom altijd direct op forum.(oud topic van mij, is nu al 5000 maal bekeken ofzo:p)

dan doe je dat soms beter wel.. dan was je 14 dagen geleden al achter deze info gekomen :rolleyes:
 
Razma said:
dan doe je dat soms beter wel.. dan was je 14 dagen geleden al achter deze info gekomen :rolleyes:

Sorry hoor:( maja zo achteraf vind ik ook wat in de search na over tiben maarja. Is kijken of we wat kunnen bestellen-:- maar iig toch bedankt;)

Heavyvicer said:
Ik heb zo een stuurtje :p
Conti vind ek niet onbekend hoor (in belgie althans), heb er hier nog 2 cilinders van liggen.
Ja dat ze uitlaten en cilinders hebben weet ik ja. Voor derbi zelfs een van de beste uitlaten@ std cilinder:) Maar die optic parts had ik toen tijdje geleden wel gevonden op die franse sites maar had ook naar nederlandse sites gezocht waar dat ergens te bestellen viel, maar kon niks vinden...
 
Last edited:
Scooters is niet hun sterkste punt.

SB1C1164_m.jpg

revnewgr.jpg

Giannelli reverse


conti_scoot1.jpg

Conti Scoot


group713_hi.jpg

Zelfs Arrow koopt pijpjes in tegenwoordig...

En dan de prijs:
Reverse 119
Arrow 129
Conti 179 x|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top