CMP Design Runner

frame

euhhm zeg hoe zit het met de stijfheid van het frame ???

als ik het zo bekijk is dit echt een scooter voor de show

en kwa handeling en rijgedrag staks??
 
Is dat eigenlijk op een speciale manier gewoven ivm de krachten?

Of gewoon netjes een vorm gelegd en goed stevig gemaakt met die matten?
 
Ik vind :))) het middenconsole? (tussen hje benen) echt massive, en daardoor niet echt mooi. Volgens mij kan je ook niet veel anders doen, want je frame heeft ook een bepaalde vorm natuurlijk. Wel is dit gewoon bizarre boel en respect dat je dit in zo'n korte tijd (wel volop fulltime dan..) voor elkaar hebt.
 
Dat carbonnen frame steekt hieronder denk ik, dus eigenlijk kan hij nog iets anders doen met de kap, maarja wat?


Heb nog wel wat ideeen voor de toekomst, maar nu eerst wat andere zaken gaan fixxen...

Nog je vraag over de vezels: heb std hoeken voor buizen gebruikt en extra zwaar uitgevoerd omdat ik simpelweg niet de voorzieningen heb om optimaal te werken....
 
Hee Remie, niet een idee om het carbon te combineren met een mooi kleurtje? zodat je de grote vlakken een beetje breekt.

Serieus respect voor je werk!
 
Jezus.. Echt super.. :~

Ik heb nog wel een leuk remsetje om het plaatje af te maken... :)
*Edit, niet meer. :p
 
Last edited:
Het was gezellig in Keulen Remi, zowel je runner als de zelfbouw stonden er super bij!

Ik hoor het van de week wel over die remschijven:)
 
Ik ben weer is bezig gegaan met mijn mallen en kan nu eventueel voor geintereseerden ook een setje kappen maken.

DSCI0160%20(Large).JPG


DSCI0162%20(Large).JPG


DSCI0164%20(Large).JPG


Er staat ook al een topic in v&a, maar voor meer info kun je mailen naar chezzmo@gmail.com
 
Back
Top