cgc-ontsteking met Malossi TC unit

Deleted28042018

Buiten gebruik
Mijn vraag is dus of het mogelijk is om deze ontsteking met de malossi bombine en cdi te combineren. Ik wil dit omdat ik toch over de kwaliteit van die van cgc twijfel en toch wel graag iets met begrenzer wil, omdat ik toch nog wel eens door de stad moet rijden.

Hebben mensen hier ervaring mee en heeft iemand misschien een pic van die bombine en cdi voor mij, ivm met de aansluitingen.

De voornamelijkste reden is toch omdat hij stationair niet mooi draaid en ik heb in de lagere toerentallen niet mooi vind draaien. Dit is dus niet technisch bewezen, maar volgens mijn gevoel zo.

Dus mensen met ervaringen en pic's :D
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk zo uit mijn mouw te kunnen schudden dat er NIEMAND op dit forum met die combo rijd...

Verder zou ik een toerenbegrenzer alleen met een std ontsteking te combineren omdat er toch wel een risico bestaat dat er een schade aan je dure spulletjes zou kunnen ontstaan...
(Een toeren begrenzer is niet zonder risico's ;))
 
Ja daar was ik ook al bang voor, maar ben alsnog wel nieuwschierig of mensen denken dat het kan. Ik ben nu dus eigenlijk vooral geintreseerd in een pic van die cgi+bombine dan weet ik of het gaat passen.
 
De TC Unit + Rpm Control van Malossi zal NIET schadelijk zijn voor je ontsteking, omdat de begrenzer in de CDI gebouwd zit..
Ik weet niet of deze combo mogelijk is.
 
Deze combo is gewoon mogelijk, ik weet nog dat blue_aerox zoon cgc ding kocht om de reden dat hij dan zijn TC unit nog kon gebruiken.
 
Back
Top