Cdi ontgrenzen Peugot jetforce c tech

Thijsn2006

New Member
Hallo mijn scooter trekt niet meer vanaf 50 is een Peugot jetforce c tech met een dellorto cdi welk draadje moet ik doorknippen voor de begrenzing image.jpgimage.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Dat kastje op je foto is niet alleen de cdi is ook de sturing voor de oliepomp en is niet begrensd.
Maw, wil je de scooter sneller maken, zul je andere zaken moeten bekijken zoals bijvoorbeeld:
  • Zit er een begrenzing in de luchtaanvoer.
  • Zit er een vernauwing in de uitlaat.
  • Zit er een vernauwing in je membraan.
  • Is 1 van bovenstaande punten het geval, verwijderen en grotere sproeier plaatsen.
Daarnaast kan aanpassen van de trekveertjes in de koppeling en gewichtjes in de vario en eventueel een andere uitlaat ook helpen, mocht dit nog niet gebeurd zijn.

Ik ben geen tuner en met maten/sterktes/grammages kan ik je niet helpen, maar er zijn genoeg mensen hier op het forum met verstand van zaken.
 
Dat kastje op je foto is niet alleen de cdi is ook de sturing voor de oliepomp en is niet begrensd.
Maw, wil je de scooter sneller maken, zul je andere zaken moeten bekijken zoals bijvoorbeeld:
  • Zit er een begrenzing in de luchtaanvoer.
  • Zit er een vernauwing in de uitlaat.
  • Zit er een vernauwing in je membraan.
  • Is 1 van bovenstaande punten het geval, verwijderen en grotere sproeier plaatsen.
Daarnaast kan aanpassen van de trekveertjes in de koppeling en gewichtjes in de vario en eventueel een andere uitlaat ook helpen, mocht dit nog niet gebeurd zijn.

Ik ben geen tuner en met maten/sterktes/grammages kan ik je niet helpen, maar er zijn genoeg mensen hier op het forum met verstand van zaken.
Bedankt voor de tips waar zit de lucht aanvoer eigenlijk
 
Back
Top