CarbageRun

True, aantal jaar geleden in Duitsland op vakantie. Moest mijn vader ergens helemaal achter bij een garage gas tanken, en ze wisten niet eens hoe het moest :p

Beter gewoon een diesel, al kost de benzine in het oostblok ook geen drol.

http://money.cnn.com/pf/features/lists/global_gasprices/

Nation City Price in USD Regular/Gallon
Netherlands Amsterdam $6.48
Czech Republic Prague $4.19


rekening mee houden dat je ook flink stuk duitsland pakt en italia/frankrijk + je terugweg he ;)
 
Prachtig zijn dit soort acties. Ik heb een keer een oude transporter klaar moeten maken voor zo`n wedstrijd. Rally lampen etc op de voorkant. Etc.

Ding ging dan naar zuid-afrika en daar zouden die dingen weggeven worden aan het volk(of tegen een kleine vergoeding) We werden op de hoogte gehouden omdat we sponsor waren (VAG Dealer). Mooi als je hoort dat complete motoren vervangen worden door de plaatselijke bevolking, en dat allemaal dingen pas worden gemaakt om toch verder te kunnen rijden.
 
Het lijkt me ook wel handig als je iemand bij je hebt die een beetje wat van auto's afweet. Ik zou best mee willen doen met zoiets. Ik ga in juni trouwens al naar Italie met de Passat, wil t in 2 dagen rijden heen (Gardameer) en terug er een week over doen, en dan door Oostenrijk, Tsjechie, Duitsland.
 
dit is wel super vet!!!!
Zal het hier ook eens voorleggen!!
IS eens wat anders als een normale vakantie.
Maar alleen helaas dat 1 maat al zijn rijbewijs kwijt is. Maar die moet gewoon maar mee dan :p
 
why not gewoon met een dagelijkse auto, ipv slechts 450 euro..
als ik daar nou aan kom bv met mn cabrio en ik zeg ja hij was 300 euro :S:p

wel vet idee btw ! :)
 
Back
Top