Cagiva Prima

dpr

Well-Known Member
Hey, ben van plan me een schakel aan te kopen en heb volgend aanbod gekregen:
1 cagiva prima, 50 cc, alles intact, alleen reageert de gashendel soms wat slecht (volgens de verkoper)
+ nog een cagiva prima 50 cc, maar in stukken en zonder kuipen

heeft iemand ervaring met deze brommer? minpunten,...
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

- punten zijn:

(1) Omdat deze brommer in spanje werd gemaakt(volgens mij woorden ze niet meer nieuw gemaakt) zijn de onderdelen moeilijker te verkrijgen. (wrm weet ik niet presies maar als je wil kan ik dat navragen)

(2) Ze zijn niet erg bekend dus er is niet veel info over te verkrijgen op forums(internet).

(3) Als je een dealer hebt gevonden die de onderdelen kan bestellen duurt het vaak lang. ( heb ik vernomen van mijn dealer die zo'n cagiva heeft staan waar onderdelen van besteld zijn en hij staat er al 1,5 jaar het is dat die jonge meerdere brommers heeft maarja das dus een risico wat je loopt)

belangrijk + punt: Ik vind ze cker wel mooi en appart want bijna niemand heeft er een dus wel een uitdaging waard om het te proberen iets moois ervan te maken...
 
volgens mij kan je die in 2005 nie meer laten verzekeren i.v.m kentekenbewijs. alles wat dan uit het buitenland kwam mocht dacht ik niet meer de straat op.
 
ze zijn idd wel mooi en apart, spijtige is de onderdelen die niet/haast niet te verkrijgen zijn op korte termijn...

lagel said:
volgens mij kan je die in 2005 nie meer laten verzekeren i.v.m kentekenbewijs. alles wat dan uit het buitenland kwam mocht dacht ik niet meer de straat op.
is dat @ Nederland of in Belgie? snap er nix van:s dat komt dat buitenlandse brommers niet meer op straat mogen?
 
ow kut man :(
hier in belgie gelukkig niet (voor zover ik op de hoogte ben) maar kga et toch es checken
 
Back
Top