Brommer gaat niet uit via contact slot

Dennis 22

New Member
Goedendag,

Ik heb een Derbi senda sm drd evo.
Nu is het zo dat ik mijn brommer niet kan uit doen met mijn contact slot. Ik moet de koppeling laten schieten. Ik heb de kabels na gekeken en zie nergens een kabel breuk. De brommer gaat wel op contact. Maar hij gaat niet uit als ik de sleutel weer om draai. Weet iemand of ik dit kan oplossen?
 
Advertisement - register to remove this

Als je een ac cdi hebt , gaat de motor uit , door pin 5 tegen massa te leggen , je zou dus moeten meten of dat het geval is bij jou cdi . anders kan het contact slot stuk zijn , wat je door zou moeten meten . Dus even met een proeflampje of multimeter , of pin 5 massa krijgt als je het contact op off draait. Heb je een dc cdi zou je in dit geval de plus onderbreken , wat je ook kan meten op je contact slot
 

Attachments

  • AC-cdi aansluit schema.jpg
    AC-cdi aansluit schema.jpg
    107.3 KB · Views: 3
Als je een ac cdi hebt , gaat de motor uit , door pin 5 tegen massa te leggen , je zou dus moeten meten of dat het geval is bij jou cdi . anders kan het contact slot stuk zijn , wat je door zou moeten meten . Dus even met een proeflampje of multimeter , of pin 5 massa krijgt als je het contact op off draait. Heb je een dc cdi zou je in dit geval de plus onderbreken , wat je ook kan meten op je contact slot
Ik ga het proberen! Bedankt
 
Back
Top