Brommer gaat niet harder dan 30 (met helmplicht)

Scooterboyzz

New Member
Ik heb een tijd terug een brommer gekocht en hij reed goed. Een paar weken geleden begon ie vreemd te doen, hij ging de ene keer 64 en dan weer 30. Paar dagen terug pakte ik hem om te gaan rijden en tot me verbazing gaat ie nu niet meer harderdan 30. Bij volgas stottert die, er is niks aan verraderd ofzo en het is een 4 takt dus heb er geen terugloop uitlaat op of iets dergelijks. Als iemand weet wat het is help me aub.
 
Advertisement - register to remove this

Het is een Chineze scooter (boatian) maar de uitlaat schoonmaken ? Komt er aanslag bij een 4 takt dan ?
Meer informatie zou ik niet weten. Alles is standaard dus niet speciale dingen.
Een 4-takt motor is, net als een 2-takt motor, een verbrandingsmotor.
Beide stoten co2 (koolstofdioxide) uit.
Koolstofdioxide veroorzaakt aanslag in de kop van de cilinder en de uitlaat.
Het is niet ondenkbaar dat de uitlaat door deze aanslag verstopt is geraakt.
 
Een 4-takt motor is, net als een 2-takt motor, een verbrandingsmotor.
Beide stoten co2 (koolstofdioxide) uit.
Koolstofdioxide veroorzaakt aanslag in de kop van de cilinder en de uitlaat.
Het is niet ondenkbaar dat de uitlaat door deze aanslag verstopt is geraakt.
Maar in mijn uitlaat zit nog een soort van kleine buis dus kom er niet in me een borstel. Als je er iets in doet dat kan je maar 2 cm en dan houd ie tegen.
 
Ik heb een tijd terug een brommer gekocht en hij reed goed. Een paar weken geleden begon ie vreemd te doen, hij ging de ene keer 64 en dan weer 30. Paar dagen terug pakte ik hem om te gaan rijden en tot me verbazing gaat ie nu niet meer harderdan 30. Bij volgas stottert die, er is niks aan verraderd ofzo en het is een 4 takt dus heb er geen terugloop uitlaat op of iets dergelijks. Als iemand weet wat het is help me aub.
ik had het zelfde met mijn kymco en als je vol gas geeft stotterde die en viel zelfs soms uit. ik kreeg een tip e heb er ee nieuwe bougie in gedaan en hij loopt weer als een zonnentje.
 
ik had het zelfde met mijn kymco en als je vol gas geeft stotterde die en viel zelfs soms uit. ik kreeg een tip e heb er ee nieuwe bougie in gedaan en hij loopt weer als een zonnentje.

Ik heb dat een tijdje terug ook al gedaan maar geen resultaat :(. Ik heb er 2 maar met die oude deed ie het niet zo erg als de nieuwe. Ik ga wel even de oude bougie er weer inzetten
 
Back
Top