Black SpeedRox - #115 SBO '09

Status
Not open for further replies.
idd zonde man :O ik dagt zie je miss nog op sluiskil boeke maar dat zit erniet meer in :(. Naja wel alles goed met die vriend + schade en htf is het gebeurt ;O
 
Oei, wat is er idd gebeurt? Je zegt wel Crash? Is hij achterover gegaan? Of tegen een auto/fiets/voetganger/boom etc? :p
 
Update.

Als ambulance komt gaat er automatisch politie mee vandaar..

In de 1ste post hebbik uitgelegd hoe het gegaan is..
 
zooooooooooooooo hey, beste klappert :eek:
Volgens mij moest je zelf de scooter ook nog ontwijken of niet?

Beterschap en succes met de opbouw weer!!
 
Zo flinke klap, zo zie je maar weer ongeluk zit in een klein hoekje! beterschap aan je maat en succes met de opbouw!
 
Sjezus, wat erg man! Hoop dat het allemaal goed komt met je maatje, da's het voornaamste. Ging best hard, damn! :S
 
Ja ga zeker proberen hengelo er bij te zijn, ligt alleen ff aant geld nu want had dit nou nie echt verwacht .. !

Bedankt iig voor de reacties en mis toch zondag maar ff kijken op sluiskil :)
 
hee gozer, was wel jammer dat je er niet met je scooter was man..
maar iddg tof dat je heel dat eind bent gereden voor aleen te komen kijken!
ik hoop dat je er de volgende keer weer MET je scooter bent en dat je erweer gezellig bij komt staan!

als je nog hulp nodig hebt moet je me ffies bericht stuure mischien kunne we wat regelen

groetjes Michael
 
thnx jonge :)!!
Ja wilde toch nog ffu die a747 lucht opsnuiven :)!
Zag der echt goed uit ook allemaal en heeerlijk weer !!

Probeer alles aan te doen om 21 juni mee te kunnen doen!
Volop aant werk, onderdelen zoeken, spullen opnieuw coaten, nieuwe remleidingen maken enzooo.. Pff hoop te doen!!

Als ik hulp nodig heb laat ik 't zeker weten man :)!! Thnx!
 
Zoo de tering, was een aardige klapper:X

Maar je zei dat ambulance en politie erbij kwam, hebben ze je scooter niet ff meegenomen dan?:?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top