Beta rr 50 waarde

Luz

New Member
ik heb een vraag ik wil waarschijnlijk met mijn pa samen een beta rr 50 halen maar ik heb een vraag want ik had dat op Reddit volgensmij gezien dat als je een custom uitlaat erop gooit de waarde van de brommer dan daalt is dit echt zo’n groot verschil en maakt heel veel uit of ik een 74cc cilinder en zuiger erin gooi en of hij dan nog even veel waard is of mischien meer want mijn Pa vind het redelijk belangrijk dat ik hem voor een goede prijs opnieuw kan verkopen
 
Advertisement - register to remove this

Ja oké maar ik had ergens gezien dat als je de orginele onderdelen er niet bij hebt dat hij minder waarde eraan heeft dat vindt ik dus ook raar want ik denk ook altijd als je er iets op gooit stijgt de waarde
Heb je onder een steen geleefd? Als er aan gesleuteld is is het minder waard simpel.zat.
Zie het vanuit de ogen van de volgende koper he, als.jij hem nou 120 laat rijden en de volgende eigenaar wil.dat niet dan heeft ie de keus om hem weer origineel te maken. Als je die onderdelen er niet bij hebt dan zou de koper snel verder kijken naar een andere brommer.

En die paar euro die je voor standaard onderdelen vangt zijn ook de moeite niet toch
 
Back
Top