Beta ark ouderwets opvoeren!!!

Carterkap polijsten is iets uit de goede oude tijd.
Dan heb ik goed nieuws. De beta ark word donker blauw hoogglans met gepolijste effecten. Hier de carterkappen. Weer paar mooie dingen
Die gepolijste is voor me beta ark. Maarre zit niet mee. Al me goede Carters heb ik over de tijd heen verkocht. Dus ja nu moet ik weer opzoek naar Carters want me beta ark Carter heeft een afgebroken stuk van remklauw. En me pro race Carter een niet rechte Carter bij de cillinderpassing.

Heb ook een partij pwks gehaald stuk of 11.
 

Attachments

  • 36931B2B-6CBA-4363-92E5-4FD11C8E0D55.png
    36931B2B-6CBA-4363-92E5-4FD11C8E0D55.png
    678.5 KB · Views: 28
  • 0A8FA095-C664-473C-974B-D9C9289A9DDF.png
    0A8FA095-C664-473C-974B-D9C9289A9DDF.png
    538.9 KB · Views: 23
  • F3B29307-A386-43DD-B85B-5BEDFAC9BF16.png
    F3B29307-A386-43DD-B85B-5BEDFAC9BF16.png
    581.9 KB · Views: 31
Dan heb ik goed nieuws. De beta ark word donker blauw hoogglans met gepolijste effecten. Hier de carterkappen. Weer paar mooie dingen
Die gepolijste is voor me beta ark. Maarre zit niet mee. Al me goede Carters heb ik over de tijd heen verkocht. Dus ja nu moet ik weer opzoek naar Carters want me beta ark Carter heeft een afgebroken stuk van remklauw. En me pro race Carter een niet rechte Carter bij de cillinderpassing.

Heb ook een partij pwks gehaald stuk of 11.
Toch maar weer wat opgehaald. Effe afstellen en fris maken kan die bij de collectie
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    240.4 KB · Views: 20
  • image.jpg
    image.jpg
    181.2 KB · Views: 21
  • image.jpg
    image.jpg
    200 KB · Views: 23
  • image.jpg
    image.jpg
    207.5 KB · Views: 23
  • image.jpg
    image.jpg
    250.9 KB · Views: 22
Wil ik ook doen alelen als jij effe de benodigdheden doorstuur die het best werken. Zonder veel geld te kosten
Post automatically merged:


Ik ga effe tijd vinden. Afgelopen tijd zit ik te vaak bier te drinken in me hok naast t sleuttelhok.
Alleenne je zou zeggen je kan toch niet te vaak bier drinken. Jawel want ik ben en te druk met die scooters alleen t weer en alles motiveert nie echt . Ik zit al gouw 2 avonden van de 6 achter de bar
2 avonden dan blijven er nog 5 over rekenwondertje van me
Te vaak bier bestaat niet. Breng die carterkap maar mee als je je kappen afgooit en die Aerox onderhand eens ophaalt kun je meteen runner kopen
Post automatically merged:

ik zal er over denken:)
Slootwater
 
Dit vind ik ook gaaf deze mws sprinter schijnt echt een oud oer bekend ding te ziin.


Hier ook mensen die tips hebben om kappen zo te bewerken
Most Wanted Ark was van Jordy een oude vriend van me. maar volgens mij is dat niet deze Ark.
Onderstaand is de Ark hoe die destijds was.

1710012473805.png
 
De zwarte Ark kwam uit Apeldoorn dacht ik.
Nee Almere. Er was nog een zwarte ark :)
Post automatically merged:

Oja ik hen een hebo sprinter gekcoht afgelopen weekend voor 650 euro met aardig wat serieuzere spullen.
Hebo manston 330 bewerk kosten 200 door Jst

Malossi vl14 60

Malossi overrange of 350

Carterkap 130

Malossi vertanding 150

Stage 6 subframe 150

Polini 30 pwk 110

Stage 6 wig 100

Yasuni c21 330

Snelgas en killswitch 50

Nardo gray 220

Hpi 220

Nette Achterveer en nette details

Voor 650 al met al nette prijs
Dus dat is een mooi collector stuk voor in de schuur.
Leuk blok!
Voorzichtig met de Manston.
Ik meen dat als de kop niet uitgedraaid is je alleen met 98 kan rijden.
Daarnaast weet ik uit eigen ervaring dat de nicasilwand niet heel sterk is.
 
Last edited:
Nee Almere. Er was nog een zwarte ark :)
Post automatically merged:


Leuk blok!
Voorzichtig met de Manston.
Ik meen dat als de kop niet uitgedraaid is je alleen met 98 kan rijden.
Daarnaast weet ik uit eigen ervaring dat de nicasilwand niet heel sterk is.
Ik rij altijd alleen met 98 nooit 95. Ik hoop de nicasil heel te houden. Maar ja je weet t niet. Dus ik ga t zien en anders pomp k er een andere cilinder op
 
Ik rij altijd alleen met 98 nooit 95. Ik hoop de nicasil heel te houden. Maar ja je weet t niet. Dus ik ga t zien en anders pomp k er een andere cilinder op
Ik heb er ooit eens 2 versleten. Het meeste vermogen haal je uit een zo arm mogelijk mengsel. Je zoekt dan de grens op, alleen waren deze cilinders daar enorm gevoelig voor. De wand lag er dan ook meteen uit.
 
Ik heb er ooit eens 2 versleten. Het meeste vermogen haal je uit een zo arm mogelijk mengsel. Je zoekt dan de grens op, alleen waren deze cilinders daar enorm gevoelig voor. De wand lag er dan ook meteen uit.
Dat zal. Ik heb die ervaring nog niet want heb er simpelweg nog niks mee gereden. Ik rijd sws niet lang en veel. Alleen wel jammer. Ik hou wel van vermogen trekken. Door scherpe afstelling enzo
 
Back
Top