Beta ark ouderwets opvoeren!!!

Advertisement - register to remove this

Weeral ouderwets opvoeren is dus met een hamer en beitel? Nee grapje succes doe je er meteen een trekhaak aan? Dan kun je die Aerox van je die hier staat op een karretje erachter hangen. Of staat de schuur onderhand vol ouwe hamsteraar
 
Weeral ouderwets opvoeren is dus met een hamer en beitel? Nee grapje succes doe je er meteen een trekhaak aan? Dan kun je die Aerox van je die hier staat op een karretje erachter hangen. Of staat de schuur onderhand vol ouwe hamsteraar
Ik heb zon idee dat de schuur onderhand meer als vol staat:)
ik knup er wel ff snel een trekhaak aan ja.
 
Klinkt goed maat.
Oja ik hen een hebo sprinter gekcoht afgelopen weekend voor 650 euro met aardig wat serieuzere spullen.
Hebo manston 330 bewerk kosten 200 door Jst

Malossi vl14 60

Malossi overrange of 350

Carterkap 130

Malossi vertanding 150

Stage 6 subframe 150

Polini 30 pwk 110

Stage 6 wig 100

Yasuni c21 330

Snelgas en killswitch 50

Nardo gray 220

Hpi 220

Nette Achterveer en nette details

Voor 650 al met al nette prijs
Dus dat is een mooi collector stuk voor in de schuur.
 

Attachments

  • 0FFAC83F-05A8-482E-BFA2-36CC66918356.png
    0FFAC83F-05A8-482E-BFA2-36CC66918356.png
    649.4 KB · Views: 29
  • B2BDFD94-23D3-4753-8E6B-39FB37237B82.png
    B2BDFD94-23D3-4753-8E6B-39FB37237B82.png
    589.3 KB · Views: 30
  • 2503F1C0-ABA2-4FB8-AA71-103DB3636FD4.png
    2503F1C0-ABA2-4FB8-AA71-103DB3636FD4.png
    369 KB · Views: 28
  • A47EA5AB-7911-4C3C-BC13-724A7647EBF3.png
    A47EA5AB-7911-4C3C-BC13-724A7647EBF3.png
    349.4 KB · Views: 32
Hebo Manston, ziek! Hopelijk is het blok goed gebouwd. Koopje weer dus.
Ja onderhand veel te veel hier…

Jaa hopelijk ook. Jst schijnt een goede te zijn geweest
Nu effe in Metrakit blok nieuwe lagers knallen
Beta ark blok is wel weer klaar met lagers en as. Kijk foto 2
Komen nog wel ff nieuwe tapeinden enzo in hoor en Motorophanging heb ik liggen enzo
Post automatically merged:

Ja onderhand veel te veel hier…

Jaa hopelijk ook. Jst schijnt een goede te zijn geweest
Nu effe in Metrakit blok nieuwe lagers knallen
Beta ark blok is wel weer klaar met lagers en as. Kijk foto 2
Komen nog wel ff nieuwe tapeinden enzo in hoor en Motorophanging heb ik liggen enzo
De hebo is dit filmpje
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    260.7 KB · Views: 27
  • image.jpg
    image.jpg
    305.7 KB · Views: 28
Last edited:
Ja onderhand veel te veel hier…

Jaa hopelijk ook. Jst schijnt een goede te zijn geweest
Nu effe in Metrakit blok nieuwe lagers knallen
Beta ark blok is wel weer klaar met lagers en as. Kijk foto 2
Komen nog wel ff nieuwe tapeinden enzo in hoor en Motorophanging heb ik liggen enzo
Post automatically merged:


De hebo is dit filmpje
Goedendag eem, ik heb @bartj al een kans gegeven om een kleur voor die beta ark te bedenken . Hij wil ze wel voor me spuiten. ( ik kan het ook wel maar hij bood het aan) En hij mocht de kleur bedenken. Nu vraag ik het hier wel. Stel wat kleuren voor dan spuiten we m met de meeste stemmen. T gaat om een beta ark stage 6 mk1 racing.

Ik zit zelf te denken aan mws beta ark sprinter kleur kijk :


Of een geel-babyblauw- roze kappenset. Als jullie nog gave foto’s hebbe van beta ark stuur het effe door
@Telefonica2. @timdewinter @Tim Ark @Brute-Force @bartj @Charlie
@WEBRacing
@AndyVR
@// Raymen //
 
Mijn volgende Project word een Runner : Mat Blauw , Redbull style (stickers/ Decalls ).
@bartj gaat de Scooter spuiten en mag de kleur bepalen ???? pas maar op , krijg je alles knal Roze terug .... :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
 
Goedendag eem, ik heb @bartj al een kans gegeven om een kleur voor die beta ark te bedenken . Hij wil ze wel voor me spuiten. ( ik kan het ook wel maar hij bood het aan) En hij mocht de kleur bedenken. Nu vraag ik het hier wel. Stel wat kleuren voor dan spuiten we m met de meeste stemmen. T gaat om een beta ark stage 6 mk1 racing.

Ik zit zelf te denken aan mws beta ark sprinter kleur kijk :


Of een geel-babyblauw- roze kappenset. Als jullie nog gave foto’s hebbe van beta ark stuur het effe door
@Telefonica2. @timdewinter @Tim Ark @Brute-Force @bartj @Charlie
@WEBRacing
@AndyVR
@// Raymen //
Mijn Ark LC heeft fabriekskleuren en plakkers.
 
Die is wel heel sexy.

@Diether van essen is natuurlijk wel heel smaakgevoelig. Geel babyblauw is wel het laatste waar ik aan denk eigenlijk. :tearsofjoy:
Dus die kleuren laat ik aan jou over. Wat ik wel heel vaak zie, is een scooter in 1 effen kleur. Vind het vaak wel mooier om te zien dat er wat verschil in de kappen zit. Als ik hierboven even als voorbeeld pak, hij is eigenlijk zilvergrijs, maar op de voorkap, en een aantal andere kappen is hij paars. Dat vind ik er meestal wel veel mooier uit zien als alles 1 kleur.
 
Die is wel heel sexy.

@Diether van essen is natuurlijk wel heel smaakgevoelig. Geel babyblauw is wel het laatste waar ik aan denk eigenlijk. :tearsofjoy:
Dus die kleuren laat ik aan jou over. Wat ik wel heel vaak zie, is een scooter in 1 effen kleur. Vind het vaak wel mooier om te zien dat er wat verschil in de kappen zit. Als ik hierboven even als voorbeeld pak, hij is eigenlijk zilvergrijs, maar op de voorkap, en een aantal andere kappen is hij paars. Dat vind ik er meestal wel veel mooier uit zien als alles 1 kleur.
Ja alleen ik wil dus niet een nieuwe kleur zo’n. Metallic kleurtje ik wil juist ene wat simpele kleur wst meer een 2000 scooter tijd idee geeft
 
Ja alleen ik wil dus niet een nieuwe kleur zo’n. Metallic kleurtje ik wil juist ene wat simpele kleur wst meer een 2000 scooter tijd idee geeft
Paars met witte velgen en binnenkappen en niet te vergeten carterkap. Dat was vroeger wel een vaak gekozen combinatie.

Maar als je die Aerox komt halen ooit, dan kunnen we ook ff langs de lakboer rijden en dan kun je "ff" kijken tussen de kleurstalen. Die hebben zoveel lak dat ze het zelfs verkopen
 
Carterkap polijsten is iets uit de goede oude tijd.
Wil ik ook doen alelen als jij effe de benodigdheden doorstuur die het best werken. Zonder veel geld te kosten
Post automatically merged:

Paars met witte velgen en binnenkappen en niet te vergeten carterkap. Dat was vroeger wel een vaak gekozen combinatie.

Maar als je die Aerox komt halen ooit, dan kunnen we ook ff langs de lakboer rijden en dan kun je "ff" kijken tussen de kleurstalen. Die hebben zoveel lak dat ze het zelfs verkopen
Ik ga effe tijd vinden. Afgelopen tijd zit ik te vaak bier te drinken in me hok naast t sleuttelhok.
Alleenne je zou zeggen je kan toch niet te vaak bier drinken. Jawel want ik ben en te druk met die scooters alleen t weer en alles motiveert nie echt . Ik zit al gouw 2 avonden van de 6 achter de bar
 
Back
Top