beste uitlaat voor 50cc

Spy@Sneek

Z-Side Racing
oiii,

Ik ga binnen kort een nieuwe jog RR (LC) kopen, en daar wil ik een snel uitlaatje onder gooien. dat is ook het enige wat er onder komt kwa snelle onderdelen(dus moet ik een van de beste hebben/snelste), omdat ik em alleen voor school gebruik.. nou zat ik zelf aan een polini for race te denken, is dit wat een goed uitlaatje voor std. cil? en tof geluidje ? en kwaliteit? ik hoor het graag (liefst van mensen die er ervaring mee hebben) haha.
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

idd kijken in de richtin van : Yasuni R , Bidalot S2, Gianelli Shot, Gianelli Reverse presteert ook wel leuk.. Ik denk dat het meer een smaak is van de looks en geluid van deze uitlaten.. Shot en Yas R zijn ook wel leuke pijpen op laagtoerige 70cc (mocht je later sneller willen)...
 
coxer said:
idd kijken in de richtin van : Yasuni R , Bidalot S2, Gianelli Shot, Gianelli Reverse presteert ook wel leuk.. Ik denk dat het meer een smaak is van de looks en geluid van deze uitlaten.. Shot en Yas R zijn ook wel leuke pijpen op laagtoerige 70cc (mocht je later sneller willen)...


ja mij gaat het vooral om de looks en geluid, een 70cc komt er zowiezo niet op, die tijd heb ik wat gehad,haha. Het is alleen voor werk en school en af toe lekker te toeren
 
Maar nou ff iets heel anders , mijn maat zit naast mij. Die heeft een vivacity en heeft er een verrote next onderhangen. hij wil ook een andere pijp er onder, ik raad hem een reverse aan van giannelli. wat zijn jullie meningen hier over.. alvast bedankt
 
ik zou een Gianelli Reverse aanbevelen. Heb die uitlaat ook onder mijn std. cilinder zitten en top is 90/95 op scooterteller. Afstelling had ik:

- 4.0 gram rollen
- Gele drukveer
- Standaard Vario
- Standaard Koppeling

Trok ook netjes in 1 stuk door zonder dips.
 
sovrano said:
ik zou een Gianelli Reverse aanbevelen. Heb die uitlaat ook onder mijn std. cilinder zitten en top is 90/95 op scooterteller. Afstelling had ik:

- 4.0 gram rollen
- Gele drukveer
- Standaard Vario
- Standaard Koppeling

Trok ook netjes in 1 stuk door zonder dips.

En op wat voor scooter was dat?? en heb je std. carb? wat voor sproeier??
 
gewoon voor een yasuni R gaan, prestaties zijn top, afwerking i svan hoge kwaliteit, geluidje is dof en laag, erg mooi naar mijn mening, wat heeft iedereen toch hier met die reverse pijpjes, alleen omdat ze wel geinig onder je scoot staan vind iedereen het leuk ofzo, ik vind een reverse in verhouding met een yasuni R echt gewoon bagger
 
Varioring eruit, tecnigas next eronder en beetje afstellen:)
Rijdt goed, trekt goed op en top ligt niet al te hoog:)
tecnigas is vergeleken 1 van de beste uitlaten op std ciliner (prijs <--> Kwaliteit)
Kost je een keer 70 € denks :D
 
Back
Top