Beste cil voor mn huidige setup

Ik denk geen van de drie opties die je hem geeft.
Ik denk dat hij alles wel weet nu, en hij antwoord simpelweg op een reactie, zie er niet in wat de les lezen daarmee heeft te maken.
 
Ik denk geen van de drie opties die je hem geeft.
Ik denk dat hij alles wel weet nu, en hij antwoord simpelweg op een reactie, zie er niet in wat de les lezen daarmee heeft te maken.


Agree:W
En ja ik had dus nog een vraag, maar daar reageert tot nu toe niemand op :p.
En dat was hoe de Stage6 pro presteert in vergelijking tot een DR70RPM want dat weet k nog steeds niet:X.
 
Zal niet ver van elkaar afliggen... stage6 pro is niet snel, DR70 RPM ook niet..
Zou als ik moest kiezen tussen deze 2 toch lekker voor de DR70 RPM gaan,
gietijzer is toch net wat minder gevoelig.
 
Zal niet ver van elkaar afliggen... stage6 pro is niet snel, DR70 RPM ook niet..
Zou als ik moest kiezen tussen deze 2 toch lekker voor de DR70 RPM gaan,
gietijzer is toch net wat minder gevoelig.

Hmm oke... Beide cilinders moet je toch wel > 100 @ autoteller mee kunnen halen en flink rap optrekken? Wil namelijk wel dat het tenminste een behoorlijk verschil maakt met mn huidige DR50 :p.
 
Dat verschil ga je zeer zeker merken.
DR50 en 70 is een compleet andere wereld.
Je zal zomaar een paar PK omhoog gaan.
En je trek kracht word veeeel harder.
Met een Stage 6 hetzelfde.
Maar of de Pro sneller is dan de RPM is nog maar de vraag.
 
Oke want als ik filmpjes zie op youtube over de DR70RPM dan zie ik scooters die zowat even hard optrekken als mn eigen... Maar dat zullen dan wel de gasten zijn die zo'n ding niet weten af te stellen :p.
 
ik zou het als ik jouw was gewoon op de dr70 houden beter op straat de perfecte uitlaat heb je er al voor plus dat het wat zuigertjes zullen schelen mits je ehm normaal behandelt

tog zal ik als ik jouw was even zoeken naar een watergekoelt setje voor phantom
geeft beter vermogen / trekkracht / geluid

is mijn ervaring toen ik begon met een phantom ac
ombouwen geeft gelijk een stuk meer keuze
 
ik zou het als ik jouw was gewoon op de dr70 houden beter op straat de perfecte uitlaat heb je er al voor plus dat het wat zuigertjes zullen schelen mits je ehm normaal behandelt

tog zal ik als ik jouw was even zoeken naar een watergekoelt setje voor phantom
geeft beter vermogen / trekkracht / geluid

is mijn ervaring toen ik begon met een phantom ac
ombouwen geeft gelijk een stuk meer keuze

Sorry hoor maar een methode van koelen scheelt helemaal niets in prestaties / geluid :p (mits de luchtkoeling goed werkt). Het werkgebied is alleen wat anders, bij lagere snelheden werkt luchtkoeling beter omdat dat altijd werkt, ookal staat de scooter stil, en bij waterkoeling werkt het het beste op (hoge) snelheden.

Maarja, Een DR70 kan ook, maar als een DR70RPM het gewoon beter doet, dan ga ik toch eerder daar voor denk ik. En een zuigertje om de paar maanden kan ook nog wel ;).

Dus k denk dat k mn keus heb gemaakt, dat het de RPM word. Tenzij iemand opeens zoiets heeft van "wow nee deze doet het veel beter op een shot!", maarja dat verwacht k niet:p.

Thanks allemaal ^^.
 
Jeuj, nou blazen met die hap :W

Alleen vaak is een Watergekoelde scooter snelelr als een Luchtgekoelde met dezelfde setup.
Vaak ook nog een verschil van 10 km ofso.
Hoe en wat weet ik niet, maar het is vaak wel zo.

En als je een beetje opgefokte luchtgekoelde hebt dan moeten de stofzuiger slangen aan te pas komen omdat ding gekoeld te houden.

Voor op straat maakt het natuurlijk niet zoveel uit.
 
Mwa als ik 90 rijd met een dr50 @ autoteller denk ik niet dat eenzelfde met een watergekoelde de 100 haalt :p... Maarja, sowieso is het ombouwen naar watergekoeld toch best veel werk... Kan zo ook niet goedkoop aan radiators komen voor een phantom (en vind AC ook makkelijker om aan te sleutelen :p).
 
Jeuj, nou blazen met die hap :W

Alleen vaak is een Watergekoelde scooter snelelr als een Luchtgekoelde met dezelfde setup.
Vaak ook nog een verschil van 10 km ofso.
Hoe en wat weet ik niet, maar het is vaak wel zo.

En als je een beetje opgefokte luchtgekoelde hebt dan moeten de stofzuiger slangen aan te pas komen omdat ding gekoeld te houden.

Voor op straat maakt het natuurlijk niet zoveel uit.

Nou nee, je moet je koeling geforceerd houden, en elke cilinder heeft een constante werktemperatuur waardoor je met een ac ook prima een lange tijd kan rijden.
 
Back
Top