Benzine geur olie iget 2018 injectie

Timmaas2910

New Member
Hey, ik heb net een scooter 2ehands gekocht alleen kijk ik thuis naar het olie pijl en vind t best dun en het ruikt beetje naar benzine weet iemand wat dit is?
 
Advertisement - register to remove this

Stijgt het olie peil niet ? En anders zou je hem een keer moeten verversen , en het in de gaten houden . Benzine bij de olie , kan alleen door lekkage komen van het mengsel langs de zuigerveren . aangezien je injectie hebt , kan het niet via de carb komen ( vlotternaald )
ook zou je een keer voor de zekerheid , de compressie kunnen meten . Hoeveel km heeft het blok gedraaid ?
 
Stijgt het olie peil niet ? En anders zou je hem een keer moeten verversen , en het in de gaten houden . Benzine bij de olie , kan alleen door lekkage komen van het mengsel langs de zuigerveren . aangezien je injectie hebt , kan het niet via de carb komen ( vlotternaald )
ook zou je een keer voor de zekerheid , de compressie kunnen meten . Hoeveel km heeft het blok gedraaid ?
Blok heeft 10300 gedraaid ik ga vanmiddag de olie verversen, want toen ik gister wat olie van onder tapte was het wel dik en geen benzine geur
 
Back
Top