Banden en Velgen topic #14

Status
Not open for further replies.
Denk er wel om dat je ook moet uitlijnen na montage. Ik zou t meteen goed doen en ook andere dempers monteren. Kun je nog een beetje lager ook. Zo'n Ibiza staat altijd zo raar hoog op zn wielen :p
 
Zo'n Ibiza staat altijd zo raar hoog op zn wielen :p

Ja he :D. Hij hoeft van mij niet extreem laag he, maar dat het er gewoon netjes uitziet met een setje 17" velgen. Ik zal hem helemaal nooit naar beneden laten schroeven.

Die Freestyle editie die ik heb is niet standaard verlaagd ook. Die Sportstyle namelijk wel.
 
ik zou zelf voor 60/40 gaan. ik wil t wel voor je monteren voor wenag, wel na juni en je moet in westmaas durven komen :p
 
Als je het goed wil doen gelijk een setje Koni's FSD monteren icm andere veren. 60/40 is idd een mooie verlaging.
 
Ik wil niet zo lang wachten Arne, maar thanx :). Ga binnenkort wel keer in Strijen kijken denk. Daar monteren ze ook verlagingen erbij en dan kan ik misschien leuke prijs maken icm met zo'n set velgen.
 
Heb me een keer laten vertellen bij een dealer dat FSD icm verlagingsveren prima ging maar dat ging toen om 40/40 volgens mij.
 
Is een TUV goedkeuring ws. Lees maar eens op forums over problemen met FSD. Zou er gewoon gele Koni's onderdouwen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top