Aprilia Rs50 Project --->

Pender

Well-Known Member
Hey,

Vorig jaar augustus heb een aprilia RS50 gekocht van een vriend van me voor 450 euro, hij lag toen helemaal uit elkaar, hij wilde hem eigenlijk gaan opknappen maar had uiteindelijk geen zin meer, omdat de rs was vastgelopen lag het blok helemaal uit elkaar, gelukkig kon ik van een andere vriend met een rs50 het blok overkopen voor maar 80 euro inclusief 21mm carb.

Ik ben toen eerst begonnen met het schuren van het frame, deze was op een paar plaatsen aan ut roesten en heb het dus zilver gespoten.
Daarna heb ik de kappen een ander kleurtje gegeven, echter zag dit niet superspeciaal uit en wilde eigenlijk iets anders.
Ik heb de rs toen verder in elkaar gezet en eerst bijna standaard gemaakt.

De setup was toen:
*Gilardoni 50cc snel
* Org carb
* org uitlaat

Hij zag er aardig uit totdat:
24 mei 2003, toen kreeg ik s'avonds een ongeluk, ik reed zonder licht om 1 uur s'nachts op een stuk waar geen straatlantaarns stonden en had (heel erg dom) gereden met drank op, uiteindelijk reed ik tegen een auto aan die ik niet had zien staan en hij stond ook beetje teveel op de weg bleek achteraf, maarjeh, ze hebben me toen met ambulance afgevoerd en ik werd wakker in ziekenhuis en hoorde dat ik mn bovenbeen gebroken had en diepe schaafwonden had in mn linkerhand.Heb toen 1 week in ziekenhuis gelegen, en daarna 1 maand in rolstoel, en 1,5 maand op krukken kunnen lopen.
Echter kwam na 3 weken de politie op bezoek, ze hadden de uitslag binnen van de bloedtest, 1,6 prommilage alcohol in mn bloed.Maar het goede nieuws was dat ik mn schakel kon ophalen op het politiebureau.
Ik ben toen met 2 vrienden en mn vriendin opgereden naar politie bureau, maar onderweg kwamen de teringlijers achter ons rijden, ze hadden een vermoeden dat de scooters te hard liepen en moesten mee naar buro, hebben ze daar op rollenbank gezet en kreeg allebei boete van €86.
Maar uiteindelijk stond mn schakel wel weer lekker thuis.
Maar hij zag er beetje belabberd uit:

tn_100_1428.JPG


tn_100_1431.JPG


Nu ben ik hem dus weer op aan ut knappen en wil er vanalles aan gaan veranderen:

Wil nieuwe paint en andere setup:
De setup is nu als volgt:
*75 cc athena
* 21mm DO carb
* Metrakit uitlaat
Heb nu 128 op autoteller gehaald dus de snelheid vind ik voorlopig wel genoeg
Toerental: overschakelen bij 13000 toeren.

En wil hem spuiten in deze kleuren:
Gibernau_Oz_200.jpg


Verder wil ik:
* Monoseat
* Powerleds in voorlamp
* Achter logo uitzagen en racegaas erachter
* Andere dashboardkleuren
* Witte velgenrand
* Heb de voorvork al gepolijst

Ik ben er nu mee bezig en zal foto's maken en jullie op de hoogte houden als er wat veranderd is.
Heeft er iemand verder nog wat ideen wat ik nog eraan zou kunnen doen zodat hij er nog vetter eruitziet als hij klaar is????
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

[OFF topic] Pender ff een vraagje.
Waar woon je ergens

[onn topic]
Je foto`s doen het niet.
En verder lijkt het me wel een vet project.
Niet veel over RS op sf.net
Ga ermee door.
 
Spuitplamuur

Morgen word ie door mn broer in de spuitplamuur gezet en kan hij deze week waarschijnlijk worden gespoten,

Verder nog wat foto's
M'n metrakitje
100_1434.JPG


Hij is nu harstikke kaal:
100_1436.JPG


M'n athena zuigertje:
100_1441.JPG
 
Die foto's doen het dus niet!
Waarschijnlijk moet je daarvoor ingelogd zijn bij brinkster ofzo, of ze verbieden direct linking.
 
zet die foto's is om in .jpg bestanden man, ze staan waarschijnlijk voor jou dig camera progje ingesteld!open ze in paint oplaan als en dan opslaan als type .jpg
en post die dan is man kunne wij ook wat zien :D :p


Een dag de weg niet gezwart is een dag niet te hard :p
 
Back
Top