Animo chek: universele Alu achterveer vervanger.

Status
Not open for further replies.

Just Me

Tauris
hallo,

ik zie de laaste tijd steeds meer mensen met een Alu stang als achterveer vervanger rijden/sprinten.

Nu ben ik bezig om een Universele Alu stang te maken, die op yamaha / pia / peu te gebruiken is.

De std lengte's zullen sandaard veer lengte worden, andere lengte's zijn ook geen probleem.

Ik ben goed op de hoogte dat de aansluitingen onderling erg vershillen, en ga dit op lossen dmv losse opzet stukken.

Ik heb alle matrialen en machines om het zelf te maken zolang er maar genoeg animo voor is.

Wat het gaat kosten hangt er vanaf hoeveel interesse er in is.

Groetjes
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik heb eventueel wel interesse als je fotos of iets van je spullen hebt?

PM maar voor mijn msn dan hebben we het er wel over, denk dat veel mensen wel geinteresseerd zijn in zo een staaf, alleen moet dit in het "aangeboden topic" ben ik bang voor.

Mvg
 
Ik heb het tot nu toe uitgewerkt op papier en ongeveer een stuk prijs, maar voor ik het echt ga aanbieden wil ik eerst weten hoeveel interesse er in is.

Ik zal volgende week eens kijken of ik de tijd heb om een demo staaf te maken.

Groetjes
 
erg korte lengtes zeg
een zip heeft stnd. achterveer 325 mm, runner 380
als je tot 300mm maakt, sluit je verlengde scooters sowieso uit
 
erg korte lengtes zeg
een zip heeft stnd. achterveer 325 mm, runner 380
als je tot 300mm maakt, sluit je verlengde scooters sowieso uit

d8 dat de maten juist 250 / 270 / 300 waren, maar de productie maten zullen std de zelfde maten hebben als std veren.

langer / korter kan ook op bestelling, maar moet voor het kosten plaatje even vaste maten hebben anders zie ik dalijk door de bomen het bos niet meer.
 
Ik denk niet dat een 'animo check' gaat werken trouwens. Mensen willen ook zien wat ze kopen, en weten wat de exacte prijs is. Anders kunnen ze misschien beter ergens anders 1 laten draaien...
 
Ik ga er aankomende week 1tje maken als voorbeeld, de kosten zullen ongeveer 50 euro verkoop worden.


Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel er gemaakt gaan worden, 5 stuks kost meer aan productie kosten dan 50 stuks.

Groetjes
 
Als je ervoor zorgt dat ze licht zijn (<200 gram) originele maten hebben kan ik je wel garanderen dat je der 50 verkocht krijgt hoor.

50 euro is een redelijke prijs tot een beetje duur. Ik snap dat als ik een staaf laat maken ik ongeveer hetzelfde kwijt ben maar dit gaat om productie.
 
Als je ervoor zorgt dat ze licht zijn (<200 gram) originele maten hebben kan ik je wel garanderen dat je der 50 verkocht krijgt hoor.

50 euro is een redelijke prijs tot een beetje duur. Ik snap dat als ik een staaf laat maken ik ongeveer hetzelfde kwijt ben maar dit gaat om productie.

het lijkt me erg moeilijk om een std staaf te maken, want je kan dan beter 3 verschillende aansluitingen maken en dat meteen vastlassen.

Niks tegen jou hoor Kees, maar toen ik meldde en vroeg of er mensen interesse hadden in een aluminium HT-frame werd ik op mijn vingers getikt, hoe zit dat dan? mag jij wel dingen in productie nemen en ik niet?
 
Inderdaad heiko, om consequent te blijven zal dit geclosed worden. de Topicstarter (en heiko) mag natuurlijk z'n dingen maken. over de manier van verkopen zal nog even overlegd worden binnen de forumcrew.

mvg,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top