Angel Eyes ( Benelli 491 )

Status
Not open for further replies.

RandX_Benelli

BenSnelli Racer
Goede nacht :p mensies

Ik heb een benelli 491 maar ik heb een x gezien dat iemand Angel Eyes op ze scooter had zitten ( Toevallig een benelli ) ( link :http://images.speurders.nl/images/12/1274/12742118_1.jpg ) En dat wil ik ook!!!!! :D:D:D Maar ik wil weten hoe je dat nou "PRECIES" maakt en wat het beste neon daar voor is ( met meeste vermogen bijv.(voor beste Resultaat natuurlijk :p ) ) en heeft er iemand nog tips voor ?


:D hopelijk kan iemand mij helpen!!!

Adjuu
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Lijkt meer op een Area 51......

En het is gemaakt van een stuk doorzichtige staaf (schijnt in de badkamer wellis gebruikt te worden...)
En 1 a 2 ledjes(zou er 2 nemen) en dan voor het meeste vermogen resultaat moet het ledje 3000mc aan licht geven...
elektro zaakjes snappen dit wel...

Je verwarmt het staafje tot het redelijk makkelijk te buigen is en dan buig je het in de gewenste vorm(rond dus)
dan laat je het weer koelen (uitharden)
dan pak je een boor met de grote van een ledje en daar boor je een gaatje mee op de kop z'n kant van het staafje zodat het ledje er precies inpast..
dan pak je een simpel ijzerzaagje waar je gleufjes mee maakt in het staafje (de gleufjes lichten dan op...

hoop dat het een beetje duidelijk is...

Mzzls DavidHamers....
 
DavidHamers said:
Lijkt meer op een Area 51......

En het is gemaakt van een stuk doorzichtige staaf (schijnt in de badkamer wellis gebruikt te worden...)
En 1 a 2 ledjes(zou er 2 nemen) en dan voor het meeste vermogen resultaat moet het ledje 3000mc aan licht geven...
elektro zaakjes snappen dit wel...

Je verwarmt het staafje tot het redelijk makkelijk te buigen is en dan buig je het in de gewenste vorm(rond dus)
dan laat je het weer koelen (uitharden)
dan pak je een boor met de grote van een ledje en daar boor je een gaatje mee op de kop z'n kant van het staafje zodat het ledje er precies inpast..
dan pak je een simpel ijzerzaagje waar je gleufjes mee maakt in het staafje (de gleufjes lichten dan op...

hoop dat het een beetje duidelijk is...

Mzzls DavidHamers....

Ik snap wat je bedoelt met dat staafje enzo maar als je die er dan in doet krijg je toch een plekje waar het zeg maar niet verlicht is? omdat je dat ledje er zeg maar inboord maar als je er dan 2 doet hoe doe je dat nou helemaal :p Maar ik heb ook een x gehoord dat je het ook met een Neon Line ( draadje ) kon doen? dat je bijv. een klein gaatje in je Unit boord en dan het draadje om je lamp heen doet en dan weer terug door het gaatje wat je hebt gemaakt maar dan krijg je ook weer een stukje wat niet helemaal mooi verlicht is ik wil gewoon net zoals op het plaatje een rond Oogje :p ben mss wel lastig nu maar wil het wel mooi en goed hebben :)

Toch nog bedankt David :D

Greetz
 
Last edited:
Er is een hele mooie how to van gemaakt met als voorbeeld een koplamp van een VW bora, weet iemand misschien nog die linkt, want daar staat precies uitgelegd hoe en wat... Dus of zoek daar naar, of w8 tot iemand de link nog weet ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top