als ie warm word trekt hij minder op (gilera runner)

foxebox

Well-Known Member
hoii ik heb een gilera runner uit 2000 en ik heb weer klachten wat betreft als hij op temperatuur komt hij minder optrekt als je je gas loslaat en dan beetje remt en weer door wilt rijden . ik heb dit probleem al eerder gehad en dit toen opnieuw afgesteld naar tips van het forum..toen heb ik de drukveer, trekveertjes en rollen vervangen maar nu blijf ik het probleem houden

de setup is :

gianelli reverse
standaard vario
standaard koppeling
en de carburatie is ook 12 mm
er zit een sproeier 75 in
en de rollen zijn 5.5 gram
de drukveer is de groene van malossi


mijn vraag is dus kan iemand mij alsjeblieft helpen want hier word ik een beetje moedeloos van:( bij voorbaat dank
 
Advertisement - register to remove this

en wat had je vorige x dan?

het is wel vaker zo dat als die echt goed heet is wat minder trekt, maar is het echt heel erg dan?
anders nog steeds ff ander veertje + rollen, en miss ook sproeiertje
 
en wat had je vorige x dan?

het is wel vaker zo dat als die echt goed heet is wat minder trekt, maar is het echt heel erg dan?
anders nog steeds ff ander veertje + rollen, en miss ook sproeiertje

jah de vorige keer was het ook zo tis egt niet normaal hij krijgt dan een dip tussen de 40 en 60 en die duurt dan egt heel lang en dat trekt ie egt niet door ik heb alles al veranderd kleinere sproeier enz maar ik kom er gewoon niet uit
 
jah oke maar is er hier in omg haarlem iemand die daar serieus mee is of niet want ik ken hier wel een dealer die zoiets heeft maar die is en heel erg duur en hij houd niet zo van opvoeren dus
 
Back
Top