Agressie in het verkeer

mijn verhaal:

Ik kwam van het Osdorp plein en toen was er een file, was 1baan dat uitliep op 2 banen 1tje voor naar links en ander naar rechts. ik reed zo langs de file heel rustig en toen naar links, komt er ineens zo'n kutmarokkaan met ze bmw opeens naar links uit de file vandaan zonder te kijken. Ik dus toeteren en maak een gebaar van wtf doe je . Hij remmen en ik langs hem en kwam me toen achterna, stoplicht voor naar links was op groen en ging de bocht om en hij reed me echt net niet aan! Schrok me de tering en reed een zijstraatje in.
 
Hmm, ik weet dat mensen bij het stoplicht het maar moelijk kunnen hebben dat anderen voorkruipen. Daarom ga ik altijd niet helemaal naar voren, maar altijd achter de voorste staan. Dus tussen de 1e en de 2e. Lijkt me een eerlijke deal :)

Ook al trek ik niet snel op, als het stoplicht op groen springt en je moet wachten tot 10 auto's voor je eindelijk weg zijn ben je onder hand al 2 keer een rood stoplicht tegen gekomen. :|
 
Originally posted by Youssef
Hmm, ik weet dat mensen bij het stoplicht het maar moelijk kunnen hebben dat anderen voorkruipen. Daarom ga ik altijd niet helemaal naar voren, maar altijd achter de voorste staan. Dus tussen de 1e en de 2e. Lijkt me een eerlijke deal :)

hehe... doe ik ook altijd 8)
 
Back
Top