Aantal km op teller

ikke heb nu zown 5300 km op de teller van men +/- 10 maanden oude Neo's staan.... binnenkort stopt ie der waarschijnlijk mee want dan komt cross-stuurtje + digi-teller :)
 
20000 km op teller....waarvan ik er tot nu toe 0 zelf mee heb gereden, t boeit me ook niet echt :)

Ik kan het nu toch niet meer aflezen !
 
Bij m'n opknap-nrg stond er 33620 op de teller, maar dat is ws veel meer geweest omdat de teller niet meer was aangesloten :D
 
Re: hmmmm

Originally posted by cappa
hmmmm mijn amico 53.369km! en ik ben er nog blij mee
blokie is al wel 4 x gereviseert

Da is al veel... als de mijne da haalt ben ik blij als ik hem dan nog heb :D
 
Een goeie 3000km met een scoot van 9 maanden, teller heeft er wel 3 à4 maand niet ingezeten:p (tegen een fietser aangeknald:| ) En dat met begrenzers erin:? Krijg nu problemen met drukveer denk ik:rolleyes:
 
Zundapp 52000, en bezig aan 12e motorblok ofzo.. (wie hard wil gaan..)
Golf 208000 (maar 175 haalt 'ie nog wel:D)
Kawasaki 60000 ofzo. Ben bij 52000 op mijn smoel gegaan en toen was de teller aan puin... wat 'ie nu dus nog steeds is.
 
Ik heb in okt. 1997 ooit een runner gekocht, en in maart 2000 (2.5jaar) stond er 35.000km op de teller..toen is ie weggehaald

Met de originele cilinder welteverstaan, en nog nooit problemen mee gehad, behalve dat ie weggehaald is natuurlijk
 
Last edited:
net tegen 13000 aan, maar dat ding is al bijna 8 jaar oud :D
volgens mij issie al klokkie rond geweest of teruggedraaid ( niet van een oud omaatje geweest iig ;) )
 
Back
Top