aansluiten stage6 RT db02r dashboard

japporaiden

Well-Known Member
Hallo ik heb een teller/dashboard van stage 6 deze proberen aan te sluiten op mijn yamaha jog maar niet echt met succes .het voornaamste probleem is dat de toeren functie niet goed werkt. waardoor hij continu verspringt van hoog naar laag. Zit een ontstoorde boegie in .
En ik kom niet in het instellingen scherm. Als iemand ervaring heeft met deze teller graag meer uitleg als die er is. Ben geen noob met electra maar heb geen zin om te gaan liggen klote als er mss iemand is die het me zo uit kan leggen. Het gaat om dit model





http://www.euroscooters.nl/shop/stag...e-p-16502.html

Mvg jasper
 
Advertisement - register to remove this

het probleem is nu (heb 20x heel de handleiding doorgekeken ) en als ik probeer om via de manier van de handleiding naar het instellingen scherm ga . dan kom ik in het powertest scherm . en wat ik ook probeer telkens opnieuw kom ik daar uit . dus mss is er iemand die weet hoe je dat op moet lossen?
 
het probleem is nu (heb 20x heel de handleiding doorgekeken ) en als ik probeer om via de manier van de handleiding naar het instellingen scherm ga . dan kom ik in het powertest scherm . en wat ik ook probeer telkens opnieuw kom ik daar uit . dus mss is er iemand die weet hoe je dat op moet lossen?
Ipv 3 seconden 5 seconden inhouden
Das met het nieuwer model
 
Back
Top