[A]Kart carbu's

Status
Not open for further replies.

Mol

Moraalridder
Als het goed is kan ik een X aantal kart carbs kopen. Nu wil ik zometeen niet met voor 1000 euro kart carbs thuis zitten voor niks, dus dit is eigenlijk eerst een peiling voor interesse. Het gaat om gebruikte carburateurs van een kartbedrijf.

Eerst maar wat foto's met prijzen :)

Hubchen 24mm carb met 2 hoofd sproeiers en 1 jet sproeier. Hier is er 1 van, mag weg rond de 225/250 euro.
hubchen_zij.jpg

hubchen_voor.jpg


Baroni 32mm carb met 2 hoofd sproeiers en 1 jet sproeier, komt rond de 275 euro. Hier zijn er waarschijnlijk meerdere van.
baroni_boven.jpg

baroni_voor.jpg


Dan is er nog 1 model, gelijk aan de bovenstaande alleen geheel in alu kleur en iets nieuwe. Die komt rond de 300 euro.

[offtopic]
Dit topic is gepost in overleg met een modje.
[/offtopic]
 
Advertisement - register to remove this

32 mm zou wel eens te groot kunnen zijn MOL... er zitten grenzen he .. ik heb 29 mm ... das al erg groot.... vind de prijzen ook niet echt scherp ... hoeveel uur is er mee gereden ?? en zijn ze gereviseerd en is er nog iets met de prijs te doen??

Rudi
 
Ruud, goede vragen, ga ik achteraan. Voor jou is er uiteraard nog wel wat met de prijs te doen. Dit zijn gewoon richtprijzen. :*
 
Hmmm, jammer dat er weinig interesse is, had meer verwacht. Ach, ik ben allang blij dat ik ze niet allemaal gekocht heb ofzo. Verdere info heb ik nog niet, nog geen reactie op mijn mail gehad. Maybe na het weekend ofzo.
 
Misschien heb ik interesse in de 32mm maar
1 ik weet niet of het past/nut heeft (dat dappie project)
2 ik vind het zeker veel geld....
 
Pics zijn ff down omdat planet al het dataverkeer niet trekt. Komt door een topic in general chat, sorry. Word asap gefixt.
 
Tis wel leuk en aardig:), maar...

Deze carbs passen zkr niet in een gewoon spruitstuk (malossi recht)?

en hoe stel je ze percies af, dit werkt toch niet met sproeiers e.d?

laatste vraag:)

Hoe erg worden die dingen beinvloed door het weer enz?
 
Ik denk dat jij beter eerst even kan searchen voordat je ook maar enige interesse toont:)

Dan word je een hopelijk duidelijk.

No offence verder, ik begin er zelf ook niet aan:)
 
Over de spruitstukken kan je wat vinden in het Pro forum.

Verder heb ik eindelijk mail terug...
De carburateurs zijn stuk voor stuk als
nieuw. De gebruikte tijd is niet in kilometers uit te drukken. Ze hebben er
per stuk enkele uren werk opzitten. We hebben er ook reviseersetjes voor,
varierend in kosten tussen de 10 en 20 euro.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top