(A) Karsemeijer rox! 23,2sae aerox zonder blok+onderdelen!!

Status
Not open for further replies.

Jurjen325

Koning
Aangezien ik stop met de hele hobby verkoop me aerox & blok.
Aerox zelf gaat weg zonder blok dat wil zeggen helemaal compleet dus als het ware je plakt er een blok onder en gaan.. zonder aim verder compleet met accu waterpomp benzine tank etc etc.. blok gaat weg in onderdelen..
Jullie kennen de regels ik stuur alle onderdelen op mits overgemaakt is etc,

Scooter zelf is onderhand wel beetje bekend als de ‘Karsemeijer’ aerox, hij weegt niet veel om precies te wezen 66,5 kilo zonder accu, het vermogen heeft het hele jaar op de 22,5sae gezeten en liep dus erg constant! Laatste keer banken kwam er een vermogen uit van 23,3sae.

Tijd neergezet van 7,52 en reactie van 0.12. weeg zelf 82KG, dus kan een goed snelle tijd mee gezet worden!
Frame is hoogglans zwart gecoat samen met kroonstuk en frame is erg licht, 10cm verlengd en onderlangse aluminium ophanging.
Vorkpoten mooi gepolijst en afgedraaid door HGS en is ook ingekort.
Schijven voor een oldskool malossi gatenkaas en achter een braking
Mountainbike stuurtje met clamp gemonteerd op afgedraaide tnt stuurpen.
Ktm radiateur erg licht en koelt perfect!
Bosch waterpomp
Kappen zijn hoogglans zwart met gele binnenkuipen en velgen, voorkap is strak gemaakt en achter zit een goed passende L&M kap, accukapje is ook strak gemaakt, meeste kappen zijn nieuw gekocht. Bcd voorspatbordje.
Zit een klein 1liter tankje in.
Rempotjes en banjo’s zijn mooi gepolijst en remklauwen mooi zwart zo goed als nieuwe remblokken.
Voorband is michelin zgan en achter is overleden..
Bijna elk boutje is van rvs! die je ziet zijn zelf gepolijst!


Zal verder nog wel wat dingen vergeten zijn.. Ik heb totaal nog geen prijs in mijn hoofd maar mocht je interesse hebben, dan moet dat vast goed komen. Is er te weinig interesse gaat alles los weg.
Wil je dus een lichte hele mooie aerox? En geen zin om compleet ding te bouwen is dit je kans.

Zo staat hij er momenteel bij:
P1010143.jpg


En foto’s toen hij nog compleet was:
juebb5.jpg


P1010031-2.jpg


meppel2.jpg


Voor meer foto’s mail of pm maar!


Onderdelen:
Onderdelen zijn begin seizoen bijna allemaal nieuw gekocht!

Speed 7T XSH max tuned, zuiger is nog goed en wand ook perfect, cilinder is 1 seizoen oud en heeft vermogen van 23,2 gehaald, gaat voorlopig eerst weg icm met as en blokje.
Carters DD XSH max tuned en daarna door Rick karsemeijer na bewerkt voor de 7T Incl.RHQ as gelagerd in goede c4 lagers. Evt 13/44 malossi vertanding met nardo vertandingsdeksel. Prijs is bieden!

P1010131.jpg


P1010132.jpg


P1010140.jpg


P1010138.jpg


P1010142.jpg


Malossi rotor gewoon goede staat en rotor en grondplaat netjes gepolijst
Prijs: 250

P1010125-1.jpg


P1010126.jpg


Malossi overange goede staat vario is 2 sprints oud, gewoon goede staat!
Prijs: 200

P1010114.jpg


Malossi wingbell mooi gepolijst goede staat.
Prijs: 35

P1010112.jpg


P1010113.jpg


Stage 6 V-force Nieuw
Prijs: 35

P1010116.jpg


Malossi Delta Clutch 2 sprints oud gewoon goed
Prijs: 65

P1010119.jpg


Afgedraaide ventilvar Prijs: 15
Powerone halfpoulie gaf bij mij het meeste vermogen Prijs:10

P1010121.jpg


Stage 6 koppeling helemaal compleet 1 sprint oud om te testen!
Prijs: 60

P1010128-1.jpg


Carterdeksel erg mooi bewerkt en vaak gepolijst dus glimt als een gek
Prijs is bieden

P1010144.jpg


Paddock stand, zelf gelast en daarna zwart laten coaten
Prijs 50,-

P1010127.jpg


De meeste weten hoe ik met mijn spullen omging en weten dan ook dat het blok altijd hard liep! Reactie via pm of email maar geen gesprekken op msn hoe mooi alles wel niet is etc etc
Prijzen zijn meeste richtprijzen of bieden, dus geen onzin boden doen.

Mvg Jurjen

Mail: Jurjennout@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top