Norbert
Well-Known Member
Met gemengde gevoelens doe ik toch maar mijn straat/race brommer weg, ik zou graag op 4 wielen en un dak boven mijn hoofd willen;
*Kawasaki Groene Derbi Senda X-treme 2003
* Kleur: kawasaki groen (orginele kleur)
*Kmstand History:
4km gekocht bij Massink in Toldijk
600km inrijperiode afgelopen, zelf ontgrenst
2700km ori cilinder vastgelopen door
losgeschoten circlipje. Blok naar josdijkman
voor tuning & sterkere (race)lagers (SKF c3)
de volgende setup word gemonteerd:
*Setup
Cilinder: Malossi “MHR” 80cc kit
Uitlaat: Malossi “MHR” kit
Carborateur: Malossi “MHR” 26mm kit
Krukas: Derbi 80cc met polini lagers
Membraam: Adige 80cc Racing (uit GPR80cc)
Ontsteking: MVT Racing Millenium (MET LICHT)
Lagers: SKF C3
Banden: Vee rubbers maat 100v 130a voor straatgebruik. 2de set Bridgestone
Racing Battleaxe maat 95v 120a LET OP: deze banden zijn voor circuit gebruik, deze hebben GEEN profiel en een extreem zachte compound.
Dat is wat er nu onder zit. Er zitten GEEN originele onderdelen meer bij. Deze brommer is door mij zorgvuldig afgestelt, dat zorgt immers ervoor dat je spullen veel langer meegaan.
Op deze brommer zit ook een KOSO 2004 teller gemonteerd. Deze zorgt ervoor dat je motor
Tempratuur & RPM in de gaten kan houden. Dit voorkomt dat je met een koude motor gaat blazen of het motorblok veelste warm laat worden (denk aan warm & vastlopers). Vanwege de setup raad ik de volgende eigenaar aan zorgvuldig tot 60 graden warm te rijden en hem niet boven de 90 graden te laten komen. Dan gaat het het langst mee. Veel mensen denken dat een
Opgevoerde brommer niet betrouwbaar kan zijn, maar dat ligt voor 99% aan de berijder.
Een goed onderhoud kan ervoor zorgen dat “preformance parts” erg lang mee kunnen gaan,
Denk aan optijd zuigers vervangen etc. Maargoed nu zal ik het ff over de optisch hebben.
*Optisch
Polisport Supermotard Voorspatbord (zwart)
Polisport Supermotard Voorlampkap (zwart – groen)
HEBO Handkappen (zwart)
Biturbo Zwart stuur (5cm breder dan orgineel)
KOSO 2004, een streling voor het oog en erg handig
Domino professionele snelgas
LED achterlicht van een Sachs mad ass
Kappen zijn stikkerloos
Vraagprijs: 2250 euro lijkt me een nette vraagprijs. De brommer koste 2699, er zit voor meer dan 1200 aan onderdelen op (zonder de bridstone banden, die waren nog eens 400 euro duurder) , maar door gebrek aan orginele onderdelen lijkt 2250 mij wel redelijk.
Fotos:
zoals je kan zien is de brommer nogal smerig, bij verkoop zal ie uitgebreid gewassen zijn, de ketting gesmeert en un volle tank mengsmering 1:40 Castrol TTS.
Edit: op foto lijkt ie verkleurt, maar dat is rare lichtval. hijs echt 100% fel kawa groen
Mailtjes kunnen naar Rubenk295@hotmail.com of pm me.
*Kawasaki Groene Derbi Senda X-treme 2003
* Kleur: kawasaki groen (orginele kleur)
*Kmstand History:
4km gekocht bij Massink in Toldijk
600km inrijperiode afgelopen, zelf ontgrenst
2700km ori cilinder vastgelopen door
losgeschoten circlipje. Blok naar josdijkman
voor tuning & sterkere (race)lagers (SKF c3)
de volgende setup word gemonteerd:
*Setup
Cilinder: Malossi “MHR” 80cc kit
Uitlaat: Malossi “MHR” kit
Carborateur: Malossi “MHR” 26mm kit
Krukas: Derbi 80cc met polini lagers
Membraam: Adige 80cc Racing (uit GPR80cc)
Ontsteking: MVT Racing Millenium (MET LICHT)
Lagers: SKF C3
Banden: Vee rubbers maat 100v 130a voor straatgebruik. 2de set Bridgestone
Racing Battleaxe maat 95v 120a LET OP: deze banden zijn voor circuit gebruik, deze hebben GEEN profiel en een extreem zachte compound.
Dat is wat er nu onder zit. Er zitten GEEN originele onderdelen meer bij. Deze brommer is door mij zorgvuldig afgestelt, dat zorgt immers ervoor dat je spullen veel langer meegaan.
Op deze brommer zit ook een KOSO 2004 teller gemonteerd. Deze zorgt ervoor dat je motor
Tempratuur & RPM in de gaten kan houden. Dit voorkomt dat je met een koude motor gaat blazen of het motorblok veelste warm laat worden (denk aan warm & vastlopers). Vanwege de setup raad ik de volgende eigenaar aan zorgvuldig tot 60 graden warm te rijden en hem niet boven de 90 graden te laten komen. Dan gaat het het langst mee. Veel mensen denken dat een
Opgevoerde brommer niet betrouwbaar kan zijn, maar dat ligt voor 99% aan de berijder.
Een goed onderhoud kan ervoor zorgen dat “preformance parts” erg lang mee kunnen gaan,
Denk aan optijd zuigers vervangen etc. Maargoed nu zal ik het ff over de optisch hebben.
*Optisch
Polisport Supermotard Voorspatbord (zwart)
Polisport Supermotard Voorlampkap (zwart – groen)
HEBO Handkappen (zwart)
Biturbo Zwart stuur (5cm breder dan orgineel)
KOSO 2004, een streling voor het oog en erg handig
Domino professionele snelgas
LED achterlicht van een Sachs mad ass
Kappen zijn stikkerloos
Vraagprijs: 2250 euro lijkt me een nette vraagprijs. De brommer koste 2699, er zit voor meer dan 1200 aan onderdelen op (zonder de bridstone banden, die waren nog eens 400 euro duurder) , maar door gebrek aan orginele onderdelen lijkt 2250 mij wel redelijk.
Fotos:
zoals je kan zien is de brommer nogal smerig, bij verkoop zal ie uitgebreid gewassen zijn, de ketting gesmeert en un volle tank mengsmering 1:40 Castrol TTS.
Edit: op foto lijkt ie verkleurt, maar dat is rare lichtval. hijs echt 100% fel kawa groen
Mailtjes kunnen naar Rubenk295@hotmail.com of pm me.