70cc (gietijzer)

sjakieSimonz

Well-Known Member
ik wil een gietijzeren 70cc voor mijn aprilia rally (ac) kopen, maar ik wil wel met me standaard pijp blijven rijden

Maar wat is een nou een goede 70cc (gietijzer) hiervoor.
Bijv: Polini, malossi, DR, Top Performance.

En is een grotere al genoeg of is een 17,5 carburateur (del'orto) noodzakelijk en zijn er nog meer veranderingen nodig??????
 
Advertisement - register to remove this

Doe maar een DR70: niet duur, goede prijs/kwaliteit verhouding. Wel je pijp ontgrenzen.

Je kan met je std krukas blijven rijden, wel goed smeren, maar de slijtage gaat wel harder.
Ik zou wel een 17,5 nemen.

Dat was het
 
Originally posted by PowerFreak
Net of DR onderdoet? Naar mijn mening betaal je alleen maar voor de naam. Kan je voor dat geld net zo goed een leuke carb kopen ofzo.

Je wilt niet weten hoeveel troep ik onder me scoot heb gehad. Alleen malossi onderdelen bleven heel de rest ging gaar. Kan hieruit concluderen dat malossi gewoon beter is. Dr is niet slecht zeker niet maar ik zou voor malossi gaan omdat die toch net iets beter is
 
inderdaad gewoon de DR70 halen. is prima kwaliteit, slijtvast, als je m laat tunen gaat ie nog weer lekkerder lopen. en hij is niet zo duur voor die kwaliteit. gewoon een echt prima ding en ik verkies de DR boven de Malossi en Polini.
zou idd ook wel een 17,5 carb erbij kopen.
 
Originally posted by mssh
De DR is inderdaad een zeer goeie cilinder en als je hem laat tunen is er zeker voldoende potentie om er iets van te maken.

Nu mis je toch echt even wat :).

De DR is een goede cilinder voor zo weinig geld, prijs/kwaliteit is goed maar dat komt omdat de prijs zo schrikbarend laag is :).
 
Nou dat komt doordat de afwerking slecht is .. maar dat maakt verder nix uit .. ik heb zelf een dr 70 en die rijdt wel supergoed .. (heb een Yasuni R er ook nog bij) .. binnenkort ga ik em wel ff tunen want 97 op een motorteller is wel een btje jammer. :)
 
Net wat erik zegt: DR is een leuke cilinder voor ze geld..en voor sown cilindertje zit er aardig wat Tunepotentie in...natuurlijk niet zoals een Hebo alu NG..want dat is weer alu..gaat tog weer wat harder..maar neem maar lekker die DR...is een leuk cilindertje voor beginners:)
 
Back
Top