70 cc lc op puch wat wel ?

Niks tegen dislectie maar hoofdletters gebruiken en punten zal je best kunnen, "kgooi" bedoel je vast "ik gooi" mee, ook dat is een punt net als het woord "modjus".
Verder heb ik niks tegen je, maar je kan ook overdrijven.
Om nog even ontopic te gaan, de foto's van het blokje zien er leuk uit en ik ben best wel benieuwd wat het gaat worden.
Suc6 ermee en probeer gewoon je best te doen op je taalgebruik, dan is het echt geen probleem als er wat foutjes insluipen. :*
 
Mol said:
Niks tegen dislectie maar hoofdletters gebruiken en punten zal je best kunnen, "kgooi" bedoel je vast "ik gooi" mee, ook dat is een punt net als het woord "modjus".
Verder heb ik niks tegen je, maar je kan ook overdrijven.
Om nog even ontopic te gaan, de foto's van het blokje zien er leuk uit en ik ben best wel benieuwd wat het gaat worden.
Suc6 ermee en probeer gewoon je best te doen op je taalgebruik, dan is het echt geen probleem als er wat foutjes insluipen. :*


sorry mr mol zal mijn best doen
 
70cc honda nsr cillinder? is die niet pas te maken? slag van 41.4 en een puch heeft 43 mm.

nsr heeft standaard een drijfstang lengte van 90mm en een puch heeft ook een drijfstang van 90mm
 
taakplanner said:
70cc honda nsr cillinder? is die niet pas te maken? slag van 41.4 en een puch heeft 43 mm.

nsr heeft standaard een drijfstang lengte van 90mm en een puch heeft ook een drijfstang van 90mm


slag is het probleem niet die kan gewoon op maat gemaakt worden
 
dus een nsr cillinder zou er op kunnen.

maar draait een krukas dezelfde richting als bij een nsr? (desaxatie idee)


en de stukjes tap einden? hoe zitten die bij het blok?
 
taakplanner said:
dus een nsr cillinder zou er op kunnen.

maar draait een krukas dezelfde richting als bij een nsr? (desaxatie idee)


en de stukjes tap einden? hoe zitten die bij het blok?


4 kant stuk alu op blok gelast en gekottert toen cil er opgezet gaten afgetekend naar gama stuk rvs tapijnd gehaald schoefdraad in blok gfixt
en klaar is kees

ps is volgens mij een kawa cil terminste is mij gezegt staat geen merk op aleen 0,79 met een tekentje
neem aan dat dat 79 (80) cc is moet dnek ik aleen nog ff seal beurtju heben
 
je hebt hier in de buurt een plaatstelijke puchrace.
dus 3 keer per jaar. er zijn aardig wat bouwwerken aanwezig. het enige is. ze hebbben hier nooit van timingen gehoort. en alles wordt erop gebeunt en geramd wat ook wel weer te zien is op de volgende foto`s


op deze foto is een evo 50cc van mina(omdat max boring @ race 45mm)te zien. zoals je ziet is de uitlaat er maar op gebeunt(kut uitlaat). het spruitstuk is veelss te lang. knik in koelslang. desondanks liep dit nog redelijk. het liep dus een stuk sneller als de 65 polini`s in de race en de 70 athena`s


verder ook dit bouwerk


hierop zat dus een 70 cc(mooi 45mm) italkit van nrs. in combo met een 20 mikuni en een homoet van zundapp. dit liep redelijk. niet zo snel als de evo 50. maar ligt ook aan de uitlaat. en afstelling.

dus desondanks dat je in theorie een hoogtoerig 50/70 van een scooter voor geen meter zal lopen op een puch(veel te hooge timing). loopt het toch een stuk harder als een doorsnee puch cilinder. en als je ziet wat er nog verbetert kan worden kan het nog een stuk harder. maar zelf zou ik gaan voor een nrs cilinder. ik denk dat je deze met wat werk toch idd een stuk harder loopt


nog een leuke foto


verder nog een filmpje

http://members.lycos.nl/arthurdiependaal/OUTPUT_Movie.wmv
hier is diverse malen te zien dat de evo 50 voorbij komt
 
mja , std timing van een evo50 is vrij laag hoor...


lekker gevaarlijk circuitje , als daar ook wat gebeurd...
 
Last edited:
runner replica said:
ja heb al wat maar kgooi topic dicht omdat die sulletjes van een modjus nog nooid heben gehoord van dislectie




edit: tering lijers

Hier heb ik je aardig wat puntjes voor gegeven.
Als je wilt schelden doe je dat maar ergens anders maar niet hier.

Ik vroeg gewoon netjes of je abn wilde gebruiken. Ik kan niet door mijn monitor ruiken of je dislectie hebt. Als je dat erna had gezegd dan was er verder niks aan de hand geweest en heb ik er gewoon begrip voor. Maar ons uitmaken voor tering lijers gaat een beetje ver, en bij deze geef ik je ook de laatste waarschuwing!

Nu geen andere discussies meer hierover en ontopic gaan...
 
@rthur said:
je hebt hier in de buurt een plaatstelijke puchrace.
dus 3 keer per jaar. er zijn aardig wat bouwwerken aanwezig. het enige is. ze hebbben hier nooit van timingen gehoort. en alles wordt erop gebeunt en geramd wat ook wel weer te zien is op de volgende foto`s


op deze foto is een evo 50cc van mina(omdat max boring @ race 45mm)te zien. zoals je ziet is de uitlaat er maar op gebeunt(kut uitlaat). het spruitstuk is veelss te lang. knik in koelslang. desondanks liep dit nog redelijk. het liep dus een stuk sneller als de 65 polini`s in de race en de 70 athena`s


verder ook dit bouwerk


hierop zat dus een 70 cc(mooi 45mm) italkit van nrs. in combo met een 20 mikuni en een homoet van zundapp. dit liep redelijk. niet zo snel als de evo 50. maar ligt ook aan de uitlaat. en afstelling.

dus desondanks dat je in theorie een hoogtoerig 50/70 van een scooter voor geen meter zal lopen op een puch(veel te hooge timing). loopt het toch een stuk harder als een doorsnee puch cilinder. en als je ziet wat er nog verbetert kan worden kan het nog een stuk harder. maar zelf zou ik gaan voor een nrs cilinder. ik denk dat je deze met wat werk toch idd een stuk harder loopt


nog een leuke foto


verder nog een filmpje

http://members.lycos.nl/arthurdiependaal/OUTPUT_Movie.wmv
hier is diverse malen te zien dat de evo 50 voorbij komt





pffffff


maar dan maar ff ontopic vandaag veel brommers zien rijden met nrs cil (barneveld)loopt aardig jah maar zou een evo 70 idd te hoog gegrepen zijn en een 125 cc nrs cil ?


erg bedankt voor je info
 
Back
Top