7 mei - Internationale Scootermeeting Kolding (Denemarken)

Bart.T@zipsp said:
idd damn vinden zew hollanders zo speciaal dan dat ze ff 400 euro willen geven?
volgens mij alks je daar komt met 10 man ben je GOD ofzow 8P
wordt je smorgens bedient met ontbijt 8P

Als we afgelopen meeting waren gekomen hadden we gratis entree en gratis bier gekregen van de organisatie.

Dus ze hebben het wel erg hoog zitten met ons.
Ze willen ook naar Lelystad komen dus ben benieuwd.
 
Oke, even heel simpel, ik heb nu al geruime tijd mail contact over Lelystad.

Het is zo goed als zeker dat hun daar aanwezig zijn.

Ik vind dat we ze niet moeten laten zitten en dat er iemand van ons die kant op moet.
Iig ga ik proberen om zelf die kant op te gaan, genemuiden schiet toch niet op met mijn ding, en ik kom nog eens ergens. Dit keer ga ik tijdig (morgen) vrij vragen van mijn werk, zodat ik daarmee iig goed probeer te zitten.

Enige maar is dat ik pertinent niet alleen wil rijden (lange afstand, 's avonds laat terug nog?, slaap risico). Als er iemand is die zegt dat hij/zij? 100% zeker ervoor wil gaan om mee te reizen cq scooter mee, dan zou ik dat graag willen weten, misschien dat we dan samen kunnen rijden.

Edit: + die 400 euri kan ik goed gebruiken in me startkapitaal voor seizoen 2006 :X
 
Denk eerder dat je met die 400euro de onkosten dekt (slapen en reizen)
Helaas hebben we dan de rox niet meer anders was ik zeker met je mee gegaan.
Baal er nog steeds van dat we 7Mei niet zijn geweest maar ja...
 
Zoveel onkosten zal ik niet hebben denk ik...

Slaap in busje achterin, naast me scoot, en diesel is ook niet zo duur ;)
Anyway, als we met meer mensen gaan is een huisje ook best (lees: beter).

Het is nog paar maanden weg, we moeten nog ff kijken :)
 
ik zou je eventueel wel gezelschap willen/kunnen houden bart.
heb alleen geen eigen scooter meer, dat is wel jammer.
 
Scootermeeting
Lørdag D. 6 may 20 06
Fra Kl 09.30 til Kl 17.00
Driver tecnical
Gamstvej 1 A 6600 Vejen
Motorvejs afkørsel 67 near Kolding

Entré tilskuer: 100 kr. (13.5 Euro )
Drivers on track: 150 kr. ( 20 Euro)

Der vil blive rig mulighed for
” at ræce ” en tur på banen,
den er ca. 1.2 km i omkreds.

Vi tilbyder, du kan få
testet hvor mange HK og
tophastighed din scooter
yder i et rullefelt/test bænk.


Please come and have a nice day.
Meetings år 2006 træf datoer: 6 maj & 9 sept.
Meetings 2007 5 may & 8 sept
come and have a nice day

Tjeck out -
www.scooterbrothers.dk
 
Had dit jaar in mei willen gaan, maar iedereen haakte af. Zal dit jaar wel niet veel anders zijn. Ligt er btw ook aan of er een SBO race wedstrijd is. Die gaan uiteraard voor...
 
jah idd ik had ook wel eens willen weten hoe die meeting is, had er nog niks van gehoord tot vandaag.......... maar zijn er niet genoeg gemotiveerde mensen die volgende meeting na jubbega door willen rijden? als we het goed regelen met vrachtwagentje ofso dan is dat best te doen



*edit* en zo veel onkosten zullen er toch niet zijn want misschien mogen we vantevoren wel op dat meeting terrein slapen? aangezien hun ons nederlanders zo geweldig vinden ofzo? dan moet je alleen een heel erg warm tentje hebben:p

alleen tjah hoop benzine
 
Last edited:
Als je bij post 248 kijkt zie je dat er al datums voor 2006 staan, daarover zal jaguar courreur het wel hebben.

Miss een idee om met een groep vanuit nederland in 2006 te gaan...
 
klopt, gaat over volgend jaar. en het zou mij wel leuk lijken om vanaf jubbega met groep uit nederland daarheen te rijden, maar moeten er wel genoeg geinteresseerde zijn.

en komt er nieuw topic mods ofuhh?:O
 
Ik maak wel ff snel nieuwe topic aan. Zal ook gelijk de info die we voor overnachtingen van vorige keer verzameld hebben wel bij plaatsen.

Edit:
Nieuw topic aangemaakt met alle info bij elkaar over 2006. FF wachten tot een mod hem accepteerd en beschikbaar maakt. :)
 
Last edited:
Back
Top