2 wiel aandrijving

Divided

Banned
2wielaandrijving.jpg



zin en onzin ?
 
Advertisement - register to remove this

Die negeroide figuur achter die frames :X :L
( ik kan ook neger zeggen maar dat komt discriminerend over, vandaar)
 
Last edited:
nou ik kan je vertellen want ik heb em half in mekaar gezet @src..

*edit*
het verhaal lange versie :gaat als volgt

het is vrijdag en kom daar @src zegt die ik denk dat ik "het project maar eens ga maken" (vrijdag en zaterdag tot 01:00 gewerkt(beetje de heletijd ouwhoeren)is die eerst een typhoon uitmekaar gaan flexen. daarna had hij het 8ter frame gepakt want dat hadden we 1 jaar geleden een x gemaakt.. daarna is hij onderdelen gaan halen bij gransier dus ik 2 oud type pia blokken gepakt voor de steek van de kleine velgjes ofzoiets blokken uitmekaar gehaalt alles erin snel inmekaar gezet. voorwiel as gedraait tnt stuurpen voor mina uitgedraait etc en toen zondag om 1300 kwam het hok tot leven @ de meeting
*tot hier*

we hebben 2 identieke blokken gemaakt alles zelfde etc en wonder boven wonder gaat het ding ook nog best wel heel erg hard en je kan bijna geen bochten maken door de drempel in de sprintbaan was het frame gaan loszitten maar dat is alweer gelast hier nog een pic
38.JPG


edit carterdeksel lig eragter omdat die uitmekaar was gevlogen..was iig een gare deksel is nu al een nieuwe voor
 
Last edited:
tja ik kan wel gaan vragen hoeveel pk die heeft maar dat is wel een gepiegel als je dat wilt gaan meten zul je allebij de blokken eraf moeten halen :p


_edit_ ben er namelijk wel benieuwd naar
 
Ik zou het wel weten met zo'n ding. 1 blok gewoon geen snaar indoen, dan rijd het en heb je ook nog ubervette sounds uit het andere blok 8P
 
Back
Top