17,5 dellorto aansluitingen.

SF1N

Well-Known Member
Hallo,

Ik zit met een probleem Ik heb mijn scooter gekocht zonder dat alles aangesloten was. Ik weet niet waar welk slangetje op de carburateur moet worden aangesloten,dacht hier kom ik wel uit maar het valt niet mee hiervoor heb ik puch gereden en dat is maar 1 slangetje.

Hieronder een foto van de aansluitingen

2ljt5kj.jpg

Ik weet dat het kopere busje moet worden aangesloten op de oliepomp. Weten jullie mischien waar ik alles moet aansluiten ?

Hoop dat iemand mij kan helpen

PS, sorry voor de grote foto kan hem niet kleiner maken
wink.gif
 
Advertisement - register to remove this

dit klopt ook niet echt :p

hier zit namelijk op het spruitstuk een vacuumaansluiting , maar ook op de carburateur , dus 1 moet dicht zijn.

de benzineslangaansluiting zit rechts achterop.

de aansluiting links onder (met daarboven de vacuumaansluiting op de carb) is een olieslang aansluiting.

de carburateur is overigens een piaggioversie , wat betekent dat de luchtstelschroef en stationairstelschroef aan de andere kant zitten , waar je dus niet bij kunt als alles erop zit.

dit is eigenlijk al het verkeerde type carburateur voor deze scooter , zo kan het ook zijn dat er een verkeerde "setting" in de carburateur zit voor deze scooter , dus gasnaald ,stationairsproeier etc. en zo dus de scooter niet optimaal kan lopen.

ik zou persoonlijk btw liever een std spruitstuk met std carb. en filkter gebruiken op een peugeot , of een 21mm als het een 70cc cilinder is.
 
Back
Top