16 oktober legale meeting Dedemsvaart *Aftertalk*

ik durfde niet. hij was zó groot... maar voor 50 euro had ik er een 2e keer over nagedacht.
vond dat andere ventje dat met z'n std scootertje leip ging doen irritanter trouwens.
 
Die dikke ging ook steeds erg stoer op die kutscooter naar de sprintbaan rijden, en daar gaf ie hem toch maar aan een ander :rolleyes:
Vet tof +ralf+ :+
 
BojT said:
ik durfde niet. hij was zó groot... maar voor 50 euro had ik er een 2e keer over nagedacht.
vond dat andere ventje dat met z'n std scootertje leip ging doen irritanter trouwens.

von al die kneusjes wel irrittant die dertig keer keihard langskanlden :S

allemaal eraf schoppen met zen allen denks =)
 
Die dikke plofkop was echt een kneus eerste klas, machtig trots op zn wheely's maar als die kerel naar achter leunt gaat ie natuurlijk op zn achterwiel. Gare kerel maarjaa!
Marcel had goeie koop :D Net ding... k lees telkens dat je t altijd te snel verkoopt? Kan niet he!
 
mattai88 said:
von al die kneusjes wel irrittant die dertig keer keihard langskanlden :S

allemaal eraf schoppen met zen allen denks =)

:D

" Hoi , ik ben Marcel.. ow w8 ff * TRAP , BAM * "
" Waar waren we ? :p "
 
X.S.T.D said:
Te weinig carterolie:O

en accu was gewoon LEEG!

Iedereen die ons heeft geholpen met onze auto duwen
(BLOM,Marcie ,Django,robert , manfred, ??

+ralf+ BEDANKT +ralf+

Waarom bedank je mij niet, ik was de gene die de motorolie peilde tijdens de tune beurt van Blommah :D:D


En Marcel, ding owned dik man.. (Ik heb de nrg al gevlamt:p ga je me terug pakken?)
 
Wim said:
Waarom bedank je mij niet, ik was de gene die de motorolie peilde tijdens de tune beurt van Blommah :D:D


En Marcel, ding owned dik man.. (Ik heb de nrg al gevlamt:p ga je me terug pakken?)

WIM BEDANKT +ralf+ +ralf+
 
Die dikke belg :D Dat is Thierry ofzo 8P

Heeft zelf dat parelmoer babyblauwe zipje, die ook in best en lely was :X

Ik had hem in me msn lijst, hij kon via een maat een nieuwe team as regelen voor een mooi prijsje oid totdat ik een goedkopere gevonden had :+
 
RobinV said:
Die dikke belg :D Dat is Thierry ofzo 8P

Heeft zelf dat parelmoer babyblauwe zipje, die ook in best en lely was :X

Ik had hem in me msn lijst, hij kon via een maat een nieuwe team as regelen voor een mooi prijsje oid totdat ik een goedkopere gevonden had :+

:X

AdiozZz
 
Back
Top