125cc start niet meer

azpectz

New Member
Ik heb een week geleden een zip 125cc hexagon gehaald die kort geleden nog werkte maar nu helemaal niet meer. Hij heeft benzine, vonk en compressie.
Het zou eerst een problemen moeten zijn met de carb, die is vervangen (van een 20.5 naar 21mm cp). Toen dachten we dat de kering lek was bij de ontsteking, die is vervangen door vrienden van ons. Hij wou nogsteeds niet starten dus dachten wij dat hij er niet goed in zat en hebben we deze iets verder erin gedaan, hij lekte ook een klein beetje. Nu wil hij nogsteeds niet starten en als je langzaam kickt klinkt het alsof er iets uit die kering komt of dat de lagers niet goed zijn.
Wij weten het niet meer.
 
Advertisement - register to remove this

of je keerring loopt nu tegen je lager aan?
maar "heeft compressie" (sorry, vind ik altijd een beetje sus, om maar een hippe term te gebruiken): hoeveel?
start ie ook (niet) op remmenreiniger of startpilot?
 
of je keerring loopt nu tegen je lager aan?
maar "heeft compressie" (sorry, vind ik altijd een beetje sus, om maar een hippe term te gebruiken): hoeveel?
start ie ook (niet) op remmenreiniger of startpilot?
Ja het zou kunnen dat de keerring nu tegen het lager aan zit, ik ga daar vandaag naar kijken. Over compressie hij heeft wel goede compressie, redelijk veel. En ik heb geen rem reiniger dat ga ik vandaag ook halen en proberen.
 
Back
Top