Zwevende trilling

Status
Not open for further replies.

Evert@Zip

Vist teveel..
Heej,

Ik heb een probleempje, als ik boven een bepaalde snelheid kom krijg ik een vage (zwevende) trilling, ik heb mijn achterwiel lager er al uit gehaald, die ga ik dus vervangen, maar raden jullie mij ook aan mijn vertandings lagertjes te vervangen of gewoon eerst een nieuw achterwiel lager proberen aangezien die kleine vertandings lagertjes er gewoon kut uit te halen zijn. Ik heb verder al andere vertanding, achterpoulies en koppelingshuizen geprobeert maar de trilling blijft.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb dat voorgehad na het steken van een nieuwe binnenband.
Het was opgelost nadat ik hem goed onder druk gezet heb, zodat de band zich kan zetten.
Maar als dit echt trillen is, en niet het gevoel van een slag in je wiel, dan weet ik het ook niet.
Greets
 
metecco said:
Ik heb dat voorgehad na het steken van een nieuwe binnenband.
Het was opgelost nadat ik hem goed onder druk gezet heb, zodat de band zich kan zetten.
Maar als dit echt trillen is, en niet het gevoel van een slag in je wiel, dan weet ik het ook niet.
Greets

Toch bedankt in ieder geval, ik zal hem wel een keertje flink hard oppompen en dan weer ff op normale druk, mischien dat het helpt. Maar heb ondertussen ook al een nieuwe band zelfs, maarjah, niet geschoten is altijd mis, dus bedankt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top