Zwarte knipperlichten legaal ??

Lieuwe

Super User
Ik heb laatst men oude oranje knipperlichtjes zwart gespoten met spuitbus dus je ziet er helemaal nix door. Mag je daar mee rijden?????
 
Advertisement - register to remove this

officieel zijn knipperlichten NIET verplicht op een brommer/scooter, MAAR als je ze hebt moeten ze wel werken EN goed zichtbaar zijn... dus ze kunnen je hier wel op naaien als ze willen
 
he verrek, ik heb nog gelijk ook
biggrin.gif
biggrin.gif
wel kut trouwens voor die boete......
 
Originally posted by Ruud:
als je ze hebt HOEF je ze niet te gebruiken... als je ze gebruikt moeten ze aan de wettelijke eisen voldoen. Dus kleur boeit geen fuck als ze maar voldoende en oranje licht geven

Ik gebruik ze niet maar ik heb ze wel je ziet er alleen nix door.... dit schiet ook niet op
smile.gif


FF voor de duidelijkheid kan ik nu een boete krijgen ???????
 
nee als jij op een andere voor de WET geldige manier richting aangeeft (hand uitsteken) maakt het niet uit welke kleur ze zijn... al waren ze roze
 
ja ok ruud das waar maar dan moet je dus gewoon je hand uitsteken, en mag je niet je knipperlichten gebruiken,als ze niet oranje of rood zijn....
 
als je ze hebt HOEF je ze niet te gebruiken... als je ze gebruikt moeten ze aan de wettelijke eisen voldoen. Dus kleur boeit geen fuck als ze maar voldoende en oranje licht geven
 
Als ze gaan zeiken zeg je gewoon dat je ze niet hebt... daarom heb je ze ook zwartgespoten..
 
Ik heb me knipperlichten lollig in zitten kleuren met een watervaste stift..in het donker zie je ze vet goed oplichten..
dus we zien wel..
 
Back
Top