Zwart/witte zadelhoes

Status
Not open for further replies.

Aerox fan

Well-Known Member
Ik zoek een zwart/witte zadelhoes voor mijn binnenkort zwart/witte rox, weet iemand waar ik die kan halen. Op www.easyparts.nl heb je alleen zwart/rood, zwart/grijs en zwart/geel maar niet zwart/wit.
 
Advertisement - register to remove this

Voorbeelden :)

rox232.JPG


zadelhoes%202.JPG
 
Last edited:
Razma is onze ritselaar op het forum.. :D:X

heb je ook nog andere hoezen? zoals helemaal wit.. maar dan al op maat.?
 
yep insanemalabrain.. ik geloof het wel..

naja, ik heb ondertussen al meer dan 8 pm's van geïnteresseerden gehad over de zwart-witte zadelhoes, dus ik denk dat ik 'm zo maar @ V&A plaats.
Er is ook nog een rood-zwarte, maar dan houdt het op

Binnenkort heb ik hopelijk nog wel meer ontwerpjes, kleuren enzo
maar daar kan ik nu nog weinig duidelijk over zeggen...
 
He razma ik wil wel graag een zwart/witte zadelhoes van je kopen. Zeg maar waar ik het geld naar moet overmaken.
 
hier ook intresse in het witte exemplaar, mits het niet te veel moeite is? :) en indien mogelijk...

(€19 incl ?)
 
Last edited:
Hey Razma zou jij een rode zadelhoes voor mij kunnen fixen voor een baotian scooter? Laat het me weten, waar kun je ht anders verder kopen? Ik heb gezocht op veel sites maar daar zie ik alleen van de bekende merken enzo!
 
Hey Razma zou jij een rode zadelhoes voor mij kunnen fixen voor een baotian scooter? Laat het me weten, waar kun je ht anders verder kopen? Ik heb gezocht op veel sites maar daar zie ik alleen van de bekende merken enzo!

Het topic is 5 jaar oud, dit wordt helaas niet meer gedaan. Ik zou zoeken naar een zadelbekleder als je iets custom wil. Maak anders een nieuw topic.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top